رئیس جمهور در جمع بانوان در ورزشگاه شیرودی گفت: لطفا همان حرفهایی که در جلسات خصوصی زدید به مردم آشکارا بگویید، مگر هر روز فشار نیاوردید که اشتغال زنان باید متوقف شود...

 

خلاصه اظهارات روحانی در جمع هواداران خود در ورزشگاه شیرودی تهران:

 

– ۸۶۰هزار زن شاغل را از کار بیکار کردید حالا از اشتغالزایی حرف می زنید؟

 

– شما دم از اشتغال میزنید من از شما میپرسم که شما اشتغال زنان را هم قبول دارید؟ اگر قبول دارید چرا یک اشتغال را هم برای زنان ایجاد نکردید؟ آیا اشتغال اهل سنت را هم قبول دارید؟ آیا اشتغال اقوام مختلف ایرانی را هم قبول دارید؟

 

– ما افتخار میکنید که در یک استخدام در ماه های گذشته که زن و مرد آزادانه در ازمون ان شرکت کردند ۵۳ درصد سهم زنان شد.

 

– ما در پی آرامش هستیم. آرامش مردان، زنان. ما آرامش در خیابان ها را در سایه اخلاق می خواهیم. گشت ارشاد برای ما ارامش ایجاد نمیکند. وحدت و ملت ایران و همزیستی مسالمت امیز ارامش میسازد.

-شما(منتقدان ورقبای انتخاباتی)توصیه تان در سال اول دولت این بود که ١۶ اذر را آزاد نگذارید، شما همیشه به دانشگاه به عنوان تهدید نگاه کردید
-شما می خواستید جوانان ما در حصر و محاصره و انزوا باشند.

-لطفا همان حرفهایی که در جلسات خصوصی زدید به مردم آشکارا بگویید، مگر هر روز فشار نیاوردید که اشتغال زنان باید متوقف شود. شما برگردید به بخش نامه های جنسیتی خودتان نگاه کنید،شما یک بار دیگر به احکامی که صادر کردید نگاه کنید.

-ما به دنبال امنیت واقعی و جامعه امن هستیم، ما فضای امنیتی نمی خواهیم، ما جامعه چند درصدی نمی خواهیم، ما ایران صد در صدی هستیم،ما قانون را برای همه دستگاه ها می خواهیم ما نهاد های استثناء شده از مالیات نمی خواهیم.