رئیس جمهور در جمع مردم جنوب تهران گفت: ما به حول و قوه الهی دروازه کشور را به روی جهانیان برای توسعه اقتصاد این سرزمین بازخواهیم کرد؛ به وعده هایی که به مردم عزیز و بزرگمان داده ایم عمل خواهیم کرد.

 

 

 

شرق پرس: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جمع مردم جنوب استان تهران در صحن مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی این مطلب را بیان کرد.

 

وی افزود: سلام و درود بر همه مردم عزیز وفادار شهرری، شهر باستانی و شهر تمدن. این دیار، شهری که برای قرنها ملجا مردم این دیار بوده است.

 

رئیس جمهوری ادامه داد: مردم در روزهای سخت، در زندگی فردی یا در زندگی سیاسی- اجتماعی به شهر ری و این ملجا و مامن، کنار قبر مطهر فرزند امام مجتبی علیه السلام اجتماع می کردند.

 

روحانی اظهار داشت: این صحن، این حرم و سرزمین همواره تاریخ ساز بوده است، در دوران مشروطیت این جا محل اجتماع بزرگان، علما، انقلابیون و سیاسیون در روزهای سخت شرایط سیاسی بوده است.

 

rohani

وی اضافه کرد: از برکت همین حرم های مقدس بود که ملت ایران راه انقلاب مشروطه، راه رای و صندوق رای را از بیش از یک قرن پیش انتخاب کرد و برگزید و بحمد الله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نقطه ای رسیدیم که در آن نقطه رای و صندوق به معنای واقعی کلمه با سلامتٰ با رقابت، با حضور پرشکوه مردم همواره برای ما افتخار آفرین بوده است.

 

رئیس جمهوری افزود: این روزها علاقمندان و صاحبان صلاحیت به مراکز ثبت نام مراجعه می کنند و مردان و زنان برای مجلس خبرگان رهبری و برای ملجس شورای اسلامی ثبت نام می کنند.

 

روحانی خاطرنشان کرد: این شور و احساساتی که از آغاز دیماه آغاز شده است، امیدواریم در اوایل ماه اسفند پای صندوق آرا، آثار این شور و شعور مردم بزرگ و انقلابی سرزمین ایران را شاهد باشیم.

 

رئیس جمهوری تصریح کرد: یکبار دیگر بی تردید در اسفندماه ملت ما حماسه سیاسی را خواهد آفرید و به تعبیر مقام معظم رهبری، همه مسئولان به مساله حق الناس بودن رای مردم و صندوق آرا توجه خواهند داشت و این افتخار ایران در منطقه است که هر انتخابات با شکوه برگزار شده است.

 

روحانی یادآور شد: ما در سخت ترین شرایط انتخابات را کنار نگذاشتیم.

 

دروازه های کشور را برای توسعه اقتصادی به روی جهانیان بازخواهیم کرد

 

رئیس شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای برجام اشاره کرد و گفت: ۱۲ قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل و ۶ قطعنامه تحریم علیه مردم ما وضع کردند که ان شاء الله در دیماه با اجرایی شدن برجام همه ۱۸ قطعنامه ظالمانه علیه ملت ایران برای همیشه لغو خواهد شد.

 

روحانی افزود: این پیروزی از آن شما ملت بزرگ ایران است، اگر نمایندگان شما در وین، ژنو، نیویورک و لوزان توانستند حق ملت را بر کرسی بنشانند، به خاطر حضور و مشارکت شما مردم بزرگ بود.

 

وی ادامه داد: دولت یازدهم افتخار می کند که مورد اعتماد این ملت عزیز، بزرگ و فداکار است. دولت یازدهم افتخار می کند که مورد اعتماد مقام معظم رهبری است.

 

رئیس جمهوری تاکید کرد: امروز همه ما باید با وحدت، انسجام، اتحاد و همدلی راه را برای پیروزی و توسعه این کشور را برداریم.

 

روحانی تصریح کرد: ما در مراحل پایانی اجرای برجام هستیم که به حول و قوه الهی و با کمک شما مردم، آرزوی ننگین افراطی جویان آمریکایی، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع منطقه که می خواستند برجام به مقصد نرسد، ملت ما برجام را به فرجام خواهد رساند.

 

به گزارش ایرنا, وی خاطرنشان کرد: ما به حول و قوه الهی دروازه کشور را به روی جهانیان برای توسعه اقتصاد این سرزمین بازخواهیم کرد؛ به وعده هایی که به مردم عزیز و بزرگمان داده ایم عمل خواهیم کرد.