یونسی در جمع مردم گلوگاه با اشاره به پایه گذاری روز قدس توسط امام راحل، بیان داشت : امروز فریاد آزادی خواهی ملت های مسلمان جهان و فریاد اتحاد و برادری مسلمانان با استفاده از همین پیام امام راحل در سراسر جهان است...

 

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) دکتر یونسی در جمع مردم شرق مازندران گفت : روز قدس روز اتحاد همه مسلمان و فلسطین رمز این اتحاد و همبستگی است.

علیرضا یونسی در اجتماع راهپیمایان روز قدس در شهرستان گلوگاه افزود : امروز در روز قدس ، مردم ما بار دیگر بیعت دوباره با امام و رهبری انجام دادند و شرافت و غیرت مسلمانان در این روز به نمایش گذاشته شد.

 

روز قدس روز اتحاد همه مسلمان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد : امروز دفاع از ملت فلسطین ، دفاع از انسانیت ، حق ، عدالت طلبی و وحدت مسلمان است که هر سال در چنین روزی حضور مسلمانان و آزادگان جهان برای حمایت از مظلومان فلسطین بیشتر می شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به پایه گذاری روز قدس توسط امام راحل، بیان داشت : امروز فریاد آزادی خواهی ملت های مسلمان جهان و فریاد اتحاد و برادری مسلمانان با استفاده از همین پیام امام راحل در سراسر جهان به خروش عظیم مردمی در حمایت از فلسطین تبدیل شده است.

وی افزود : مردم ما همواره در صحنه های مختلف این انقلاب پای نظام بودند و حضور گسترده آنان در راهپیمایی های مختلف و انتخابات ها بیانگر اتحاد و وحدت همه جانبه و نشانگر آن است که پای ارزش ها و آرمان های انقلاب مانده اند .

یونسی گفت : انتخابات ۲۹ اردیبهشت ‌ماه در این استان نیز همچون سایر نقاط کشور برگزار شد و حضور افزون بر ۹۱ درصد از رأی‌دهندگان و کسب رتبه دوم کشوری بیانگر انسجام و وحدت داخلی است.

معاون سیاسی استاندار مازندران اظهار داشت : امروز همه مردم ، یکدل و یکزبان پای کار آمدند تا بیعت دوباره با حضرت امام و خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری داشته و با فریاد استکبارستیزی خود اعلام کنند که از فلسطین عزیز و مظلومان جهان حمایت می کنند.

مردم گلوگاه امروز با حضور گسترده در راهپیمائی روز قدس ، نفرت و انزجار خود را از اشغالگری سرزمین مقدس ادیان جهان نشان دادند.

 

 

 

 

 

ایرنا