با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسؤولان شهرستانی کتاب شاعران اشرف در اداره فرهنگ و ارشاد بهشهر رونمایی شد...

رونمایی از کتاب " شاعران اشرف " در بهشهر

 

به گزارش شرق مازندران (شرق پرس)  کتاب “شاعران اشرف”با هدف شناساندن شعرای به نام شهرستان بهشهر و بخشی از تاریخ ادبیات این مرز و بوم توسط انتشارات اشرف البلاد به چاپ رسیده است.

 

در این کتاب آثار و شعر۲۴ شاعر بهشهری با همکاری حنیف خورشیدی نویسنده و شاعر بهشهری به چاپ رسیده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم هنرمندان را شناسنامه و هویت هر شهر و دیار دانست وحمایت از هنر و هنرمندان را از مسائل مهم این اداره دانست که با قوت دنبال می شود.

 

احد جاودانی با اعلام اینکه بودجه فرهنگی کشور و بودجه فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار ناچیز است؛ گفت: از کل اعتبارات ۶ هزار میلیارد تومانی کل کشور ۱۳ درصد به وزارت ارشاد اختصاص یافته است و مابقی در بین ۵۲ بنیاد و ۲۷ دستگاه تقسیم شده است.

 

وی توجه به کتاب را از مسائل مهم در جامعه دانست و افزود: هر کتاب بر غنا و رشد و بالندگی جامعه می افزاید و باید بهبود وضعیت هنر، فرهنگ و رسانه شرق مازندران با قوت بیشتری دنبال شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر هم در سخنانی گفت: کتاب و کتابخوانی مهمترین میراث ماندگار است که باید مورد توجه جدی باشد.

 

به گزارش ایرنا, مسعود فلاح افزود: بهشهر کلکسیونی از مفاخر و هنرمندان و شاعران است که باید قدر این داشته ها را بدانیم و برای رشد و تقویت آنان و اثرگذاری در شهرمان استفاده شود.