سیدخالق سجادی فرماندار بهشهر در جلسه با سرمایه گذار تله کابین رامسر گفت: چشم امید و رویای مردم بهشهر توسعه منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر است.

رویای مردم بهشهر توسعه گردشگری عباس آباد است

 

 به گزارش شرق مازندران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، سید خالق سجادی در جلسه ای که به منظور معرفی منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر به سرمایه گذار آقای خسرو نجفی و با حضور دکتر یخکشی مدیرکل آب منطقه ای استان و بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیلها و منحصر به فرد بودن این منطقه در کشور گفت: نکته حائز اهمیت در مورد این منطقه تجمیع منطقه طبیعی با میراث تاریخی است که میتواند به جذابیت آن برای گردشگر بیافزاید.
 

 وی با اشاره به اینکه منفعت و سود سرمایه گذار نیز باید برای سرمایه گذاری تامین گردد افزود: در سالهای گذشته سرمایه گذاران زیادی جهت سرمایه گذاری به این منطقه آمدند که هیچ کدام اقدامی انجام ندادند که خود جای تامل و انتقاد دارد.
 

سجادی فرماندار بهشهر در ادامه بر اساس همدلی در شهرستان اشاره و تصریح کرد: در این دولت و این زمان بیش از گذشته شاهد همدلی در میان مسئولین هستیم و امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت موجود گامی در جهت توسعه شهرستان برداریم و به سرمایه گذار قول میدهیم از هیچ کوشش و حمایتی در این راستا دریغ نمیکنیم.
 

 در ادامه جلسه مشاور شرکت آب منطقه استان مازندران برخی از زوایای پنهان، پتانسیلها و شرایط موجود عباس آباد را به نمایش درآورد و همچنین به ظوابط و مقرارت ایجاد و احداث بنا از نظر یونسکو نیز اشاره کرد.
 

 بدنبال آن خسرو نجفی سرمایه گذار آذری زبان مجموعه موفق توریستی تفریحی رامسر با اشاره به اینکه ما همه ایرانی هستیم و ایران خودمان را باید خودمان بسازیم گفت: تمام ایران سرای ماست و در ایران ظرفیت های زیادی برای توسعه گردشگری وجود دارد و ما باید دلمان برای مناطقمان بسوزد.
 

 وی با اشاره به اینکه باید طرح توسعه گردشگری عباس آباد باید به صورت کاملا کارشناسانه بررسی شود عنوان کرد: میدانم که همه باید به قوانین احترام بگذارند و این را هم میدانم که محدودیتهای قانونی برای توسعه در مناطق طبیعی وجو د دارد و ما با توجه به این محدودیتها بدنبال توسعه ای همگام با طبیعت و بدون آسیب به مواهب طبیعی هستیم.
 

در پایان خسرو نجفی به اتفاق اعضای این جمع از سایت موزه عباس آباد و دیگر مناطق مجموعه بازدید بعمل آوردند.