فرمانده انتظامي ساری درباره دستگیری فردی که با شگردی خاص از فست فودهای ساری زورگیری میکرد گفت: با انجام تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند .

زورگیر رستوران ها و فست فودهای ساری دستگیر شد

 

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) فردی که با سفارش غذا از فست فودهای شهرستان ساری بدون پرداخت وجه از آنان اخاذی می کرد با ۱۵ فقره زورگیری دستگیر شد .

 

سرهنگ”زیدالله کاظمی” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر،گفت: در پی وقوع چندین فقره زورگیری و باج گیری از رستوران ها و فست فودها در سطح شهرستان ساری و شکایت صاحبان این صنوف،تحقیق و بررسی این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری،افزود: ماموران اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری این متهم که با سفارش غذا از رستوران های شهر پس از ارسال غذا به آدرس اعلام شده، سفارش مورد نظر را از پیک اعزامی تحویل گرفته و با تهدید چاقو بدون پرداخت وجه متواری می شد، آغاز کردند .

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، اظهارداشت: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه ماموران موفق شدند متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند .

 

سرهنگ کاظمی ،تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره زورگیری از فست فودها و رستوران های شهرستان در یک ماه گذشته اعتراف کرد .

متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .