فرماندار بهشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به برخی انتقادها گفت: اینکه همه مذاکرات و برجام زیر سوال برود، دور از انصاف است که باید در این مواضع تابع رهبری و دنباله رو ایشان باشیم.

سجای فرماندار بهشهر زیر سئوال بردن همه مذاکرات و برجام دور از انصاف است

 

به گزارش شرق پرس سید خالق سجادی،در جلسه شورای اداری بهشهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: همه ما باید بدانیم که آمریکا دشمن درجه یک ما در هر شرایطی است و دشمنی با آمریکا تا مادامی که موضع گیری های خصمانه این دولت با ملت و نظام ما پابرجا است، تمامی ندارد.

 

 

وی اظهار داشت: با توجه به دشمنی های آمریکا باید بدانیم که ما با همین دشمن در زمان دشمنی وارد مذاکره شدیم و لذا می دانیم که دشمن است و برای نابودی ما کوتاه نمی آید اما باید برای ادامه راه مذاکرات، گوش بفرمان رهبری و زیر پرچم رهبری قرار گرفته و با دقت نظر بیشتری وارد شویم.

 

فرماندار بهشهر گفت: اینکه همه مذاکرات و برجام زیر سوال برود، دور از انصاف است که باید در این مواضع تابع رهبری و دنباله رو ایشان باشیم.

 

سجادی در ادامه با اشاره به تقسیمات اراضی و زمزمه هایی برای جدایی میانکاله از مازندران یادآور شد: آحاد مردم بدانند که میانکاله زیر نظر حفاظت محیط زیست ما اداره می شود و ذره ای از حق و حقوق خود کوتاه نمی آییم و اجازه دست اندازی های مختلف را نمی دهیم.

 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه برغم تاکید بر نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در روستاها و ارائه طرح در این راستا، اظهار داشت: اجرای درست اقتصاد مقاومتی از مسائل مهمی است که باید در دستور کار همگان قرار گیرد.

 

امام جمعه بهشهر نیز درسخنانی با تاکید بر نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی توسط مدیران و مسئولان در جامعه خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی بعنوان یک مطالبه ملی و از دغدغه های رهبری باید اولویت کارهای مسئولان باشد و در این راستا با دغدغه ویژه وارد شوند.

 

حجت الاسلام سید عربعلی جباری گفت: دوری از اسراف خود نوعی از نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی است که باید در دستور کار قرار گیرد و همه ما در این راستا تلاش کنیم.

 

وی ادامه داد: دفاع از اسلام مسئله مهمی است که باید از ارزش ها و آرمان های این انقلاب دفاع شود و همه ما به سهم خود در این زمینه باید تلاش کنیم تا با حفظ ارزش ها، ایران اسلامی در اوج قله های سرفرازی قرار گیرد.

 

مشکلات کشتی سازی صدرا مرتفع و به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شد

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با اعلام اینکه وجود برخی از مشکلات صدرا، از عمده معضلاتی بوده که مردم با آن روبرو بودند، افزود: مشکلات کشتی سازی صدرا مرتفع و به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شد.

 

احمدعلی مقیمی گفت: دیون این شرکت به کارگران پرداخته شد و تنها دیون برخی از پیمانکاران باقی مانده است که با اجرای پروژه ملی که در دست اقدام است پرداخت می شود.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه بندرامیرآباد بعنوان یکی از بنادر شمال کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: برای این بندر ۹ اسکله با ظرفیت بارگیری ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتن در نظر گرفته شده است که اکنون ۶ اسکله و یک روروریلی آماده شده است و درآینده شاهد شکوفایی بی نظیر در این بخش خواهیم بود.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بندرامیرآباد استحقاق تبدیل شدن به منطقه آزاد را دارا است و بندر بابلسر به دلیل آماده نبودن بسترهای لازم، آمادگی تبدیل شدن به منطقه آزاد را ندارد که در این راستا تلاش شده است که طرح منطقه آزاد در استان بماند و برای بندرامیرآباد بهشهر عملیاتی شود که در ادامه نیز نیازمند تلاش مسؤولان است.

 

گفتنی است در این مراسم با قدردانی از تلاش های اسلام بابانژاد مدیرسابق بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر، افشین امیرخانلو به عنوان مدیرجدید بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

ایرنا