همزمان با دهه فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ساختمان جدید اورژانس بیمارستان ثامن‌الائمه(ع) گلوگاه با اعتباری بالغ بر150ميليون تومان به بهره‌برداری رسید. 

 

 

به گزارش شرق پرس دکتر نجفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان گلوگاه در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید اورژانس بیمارستان ثامن الائمه (ع) گلوگاه در گفتگو با خبرنگار شرق پرس گفت: با ساخت ساختمان جدید اورژانس بیمارستان ثامن‌الائمه گلوگاه ۱۵۰ متر به فضای اورژانس بیمارستان ثامن الائمه (ع) گلوگاه اضافه شد و مساحت کلی این فضا را به ۳۰۰ متر رساند.

 

دکتر هادی نجفی تیرتاشی در این گفتگو بیان داشت: این ساختمان با اعتباری بالغ بر۱۵۰میلیون تومان که از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تخصیص داده شد افتتاح و به بهره برداری رسید و فضای مناسبی را برای استفاده شهروندان گلوگاهی فراهم کرد.

 

ساختمان جدید اورژانس بیمارستان ثامن‌الائمه(ع) گلوگاه به بهره برداری رسید

وی ادامه داد: بیمارستان ثامن الائمه (ع) گلوگاه یک آمبولانس دارد که با قول مساعد دکتر مصدری رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندران یک دستگاه آمبولانس دیگر نیز به ناوگان بیمارستان اضافه خواهد شد.

 

دکتر مصدری رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندران نیز در ادامه این مراسم با تایید تامین یک دستگاه آمبولانس برای بیمارستان ثامن الائمه (ع) گلوگاه تصریح کرد: ارزش این آمبولانس حدود ۱۵۰ میلیون تومان است.

 

وی عنوان کرد: در تمام محورهای کوهستانی مازندران از آمبولانس های شاسی دار برای امداد رسانی و ارائه خدمات فوریتهای پزشکی استفاده می شود و ۱۲ دستگاه آمبولانس در این مسیرها در حال انجام وظیفه هستند.

 

ساختمان جدید اورژانس بیمارستان ثامن‌الائمه(ع) گلوگاه به بهره برداری رسید

 

دکتر مصدری افزود: اورژانس مازندران سه سال است که حائز رتبه برتر در کشور می شود و از لحاظ امکانات و ارائه تسهیلات و خدمات پزشکی در جایگاه خوبی برخوردار است که امیدواریم این امر افزایش یابد.

 

وی به تماسهای مزاحم در مرکز فوریتهای پزشکی خبر دادو گفت: ۶۰ درصد از تماسها با اورژانس مازندران مزاحمی است که در این خصوص باید فرهنگ سازی بیشتری صورت گیرد.

 

دکتر نجفی نیز در ادامه این مراسم از حضور دکتر مصدری و هیئت همراه برای افتتاح ساختمان اورژانس بیمارستان ثامن الائمه (ع) گلوگاه تشکر کردو گفت:شهرستان گلوگاه هنوز کمبودهایی در بخش بهداشت و درمان دارد که امیدواریم با تلاش و همکاری مسئولان این کمبودها برطرف شود.

سکینه نوری