سرپرست شبکه بهداشت و درمان گلوگاه در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید این اداره گفت: این ساختمان در مساحت 1008 متر مربع و با اعتبار 11 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

 

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس با حضور دکتر جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان گلوگاه با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گلوگاه در این مراسم گفت: این ساختمان در مساحت ۱۰۰۸ متر مربع و با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

 

 

دکتر هادی نجفی تیرتاشی افزود: عملیات احداث ساختمان ستادی این شبکه از شهریور سال ۱۳۸۸ کلنگ زنی شد و تا پایان سال ۹۳ تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

 

 

وی ادامه داد: از فروردین ۹۴ عملیات ساخت این پروژه به صورت جدی از سر گرفته شد و این پروژه در عرض شش ماه تکمیل و آماده بهره برداری گردید.

 

 

دکتر نجفی اظهار داشت: اعتبار ساخت این پروژه برای شهرستانی که در چند سال اخیر از اعتبارات کمی در حوزه بهداشت و درمان برخوردار بود بسیار قابل توجه است و باید به خاطر حمایت و اختصاص این اعتبارات از دکتر جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و معاونین محترم و مسئولان استانی و شهرستانی تشکر کرد.

 

 

در ادامه دکتر جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در بخش بیمارستانی در شهرستان گلوگاه و حتی بهشهر   عقب ماندگی ما خیلی زیاد است .

 

 

وی در خصوص ساختمان دیالیز بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه افزود: زمانی که ساختمان دیالیز آماده شود دستگاه دیالیز از طرف دانشگاه برای استفاده بیماران دیالیزی شهرستان نصب می گردد.

 

 

دکتر جان بابایی با اشاره به اینکه تنها ده درصد از بیماران نیاز به بیمارستان دارند عنوان کرد: ۹۰ درصد بیماران با مراجعه به مراکز درمانی به صورت سرپایی درمان می شوند به همین خاطر اعتقاد دارم باید کلینیک ویژه در شهرستان ها بخصوص شهرستان گلوگاه احداث شود و در این مورد قول اخلاقی می دهم.

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد:با توزیع آمبولانس ها در آبان ماه آمبولانس جدید در اختیار شهرستان گلوگاه قرار خواهد گرفت.

 

 

یاد آور می شود در این مراسم دکتر مقیمی نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه گلوگاه و قاسمی طوسی فرماندار به همراه دیگر مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

 

 

 

ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان گلوگاه به بهره برداری رسید+ تصاویر

 

ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان گلوگاه به بهره برداری رسید+ تصاویر

sakhteman-behdasht-galogah8df4

 

sakhteman-behdasht-galogah8dfd5

 

 sakhteman-behdasht-galogah8t

  sakhteman-behdasht-galogah8dfd

 

sakhteman-behdasht-galogah8df2

 

sakhteman-behdasht-galogah8d4

 

sakhteman-behdasht-galogah8

 

shabake-behdasht54

 

ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان گلوگاه به بهره برداری رسید+ تصاویرعکس و خبر: سکینه نوری تیرتاشی