سرهنگ محمدپور گفت: ماموران با حضور در محل حادثه در اقدامی غافلگیرانه دو متهم به سرقت را حین سرقت از ضریح اماکن متبرکه در ریحان آباد شهرستان گلوگاه, دستگیر کردند...

شعبان محمد پور فرمانده انتظامی گلوگاه: سارقان اماکن متبرکه در ریحان آباد دستگیر شدند

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس, سرهنگ شعبان محمد پور فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری دو سارق حین سرقت از داخل یکی از اماکن متبرکه در روستای ریحان آباد خبر داد.

 

وی گفت: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر سرقت از یکی از اماکن متبرکه در روستای ریحان آباد، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی کلباد قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در اقدامی به موقع و غافلگیرانه دو متهم به سرقت را حین سرقت از ضریح دستگیر و یک دستگاه خودروی آنان را توقیف کردند.

 

سرهنگ شعبان محمد پور افزود: افراد دستگیر شده منکر هرگونه سرقت از امامزاده شدند که با ارائه شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشودند و به بزه انتسابی اقرار کردند.

 

وی گفت: متهمان پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

سرهنگ محمدپور افزود:مردم پلیس را امین و حافظ جان و مال خود می دانند و این رابطه تنگاتنگ و ناگسستنی در حال افزایش است و ما قدردان همه مردم هستیم.