ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي سارقان حرفه ایی خانه ها در میاندورود را شناسايي و دستگیر کردند.

سارقان حرفه ای منازل در شهرستان میاندورود دستگیر شدند

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای منزل با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

“سرهنگ یدا… طاهری”در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهرستان میاندورود موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات غیرمحسوس سارق حرفه ایی منزل به هویت “م” را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ طاهری تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به سرقت منزل با همدستی یکی دیگر از سارقان سابقه دار در این شهرستان عتراف کرد.

سرهنگ طاهری درادامه گفت : متهمان تاکنون به ۷فقره سرقت منزل دراستان اعتراف کردندوباشناسایی ۳نفر از مالخران وسایل سرقتی منزل به ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیون تومان از این افراد کشف شد .

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و نصب سیستم های ایمنی از نگهداری وجه نقد و اشیا قیمتی در منزل بدون رعایت نکات ایمنی خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.