در اطلاعیه حج و زیارت آمده است: همانطور که بارها تکرار شده در صورت فراهم شدن بستر حضورعزتمندانه زائران جمهوری اسلامی ایران در حج، نتایج مذاکرات با طرفین عربستانی به اطلاع عموم هموطنان خواهد رسید.

 

سازمان حج و زیارت با صدوراطلاعیه ای اعلام کرد؛ فرایند مذاکرات حج ۱۳۹۶ تاکنون با تامین نظرجمهوری اسلامی ایران پیشرفت نسبی داشته است و رایزنی ها در راستای تحقق انتظارات منطقی حجاج جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا ازسازمان حج و زیارت، درادامه این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی در باره مذاکرات فی مابین ایران و عربستان درخصوص حج ۹۶ به اطلاع هموطنان عزیز می رساند فرایند مذاکرات با تامین نظر جمهوری اسلامی ایران پیشرفت نسبتا خوبی داشته است.

براساس این گزارش، ضمن احترام به عزیزانی که دغدغه های به حق خود را ازطریق رسانه ها بیان می کنند، اعلام می دارد، رایزنی ها در راستای تحقق انتظارات منطقی حجاج جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد.

دراطلاعیه این سازمان آمده است: همانطور که بارها تکرار شده در صورت فراهم شدن بستر حضورعزتمندانه زائران جمهوری اسلامی ایران در حج، نتایج مذاکرات با طرفین عربستانی به اطلاع عموم هموطنان خواهد رسید.