مرحوم هاشمی رفسنجانی از شیوه مدیریت روحانی گلایه و انتقاد جدی کرده بود؛ به این دلیل که وقت کافی روزانه برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی نمی‌گذارد

ساعت کاری رئیس جمهور مورد انتقاد نزدیکان

 

شرق پرس: رئیس جمهور ایران کمتر از ۱۰ ساعت در روز کار می کند.

چند روز پیش عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت که حسن روحانی، رئیس جمهور ایران از ساعت ۹ و نیم صبح تا هفت شب در دفتر خود حضور دارد.

این فعال سیاسی در گفت و گویی که با روزنامه فرهیختگان داشته گفته: روحانی در مقایسه با همه رؤسای جمهور پیشین بعد از انقلاب، وقت برای دولت نمی‌گذارد.

او همچنین روایت کرده است که علی اکبر ناطق نوری، از چهره های سیاسی حامی دولت در این باره به روحانی اعتراض کرده و گفته؛ من که الان فقط یک حوزه علمیه در لواسان دارم از ساعت ۶:۳۰ صبح آنجا حاضر می‌شوم و شما باید کمی زودتر بروید و به سخن وزرایتان گوش کنید.نقل این جملات از سوی یک فعال سیاسی حامی دولت، واکنش هایی را در پی داشته است.

روزنامه کیهان با نقل این جملات مدعی شده است که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در اواخر عمر خود منتقد شیوه کار کردن حسن روحانی شده بود. این روزنامه نوشته:

“مرحوم هاشمی رفسنجانی در آخرین جلسه یکی از کمیسیون‌های «مجمع تشخیص مصلحت نظام»، از شیوه مدیریت روحانی گلایه و انتقاد جدی کرده بود؛ به این دلیل که وقت کافی روزانه برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی نمی‌گذارد و هم اینکه از موضع بالا برخورد کردند و ملاقات با او حتی برای من (هاشمی) هم آسان نیست.”/فرارو