محمد دامادی نماینده ساری و میاندورود با اعلام اینکه مردم مازندران در زمان انتخابات ریاست جمهوری از روحانی حمایت کردند، گفت: مردم مازندران سهم مناسبی از حمایت دولت روحانی برخودار نبودند.

محمد دامادی نماینده ساری و میاندورود

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) جلسه کارگروه اشتغال مازندران روز گذشته و در یک روز تعطیل و با دعوت گزینشی از برخی رسانه ها و با حضور وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل استانداری مازندران تشکیل شد.

 

با توجه به برگزاری این جلسه در روز تعطیل نمایندگان مجلس مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه ساری و میاندورود، قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ، بابلسر و فریدونکنار و نماینده مردم نوشهر و چالوس نیز در این جلسه حضور پیدا کردند.

 

جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران با معرفی قابلیت‌های شرکت‌های که قرار است در مازندران در حوزه فناوری اطلاعات سرمایه‎گذاری کنند، آغاز شد و شرکت‌های که بازار مازندران را مناسب برای توسعه خدمات خویش دیدند اقدام به تعریف و تمجید از دولت کردند.

 

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در اظهارات خود از اقدامات دولت در قبال مردم استان مازندران گلایه کرد.

 

وی با اعلام اینکه مردم مازندران در زمان انتخابات ریاست جمهوری از روحانی حمایت کردند، گفت: مردم مازندران سهم مناسبی از حمایت دولت روحانی برخودار نبودند.

 

علی رضیان دیگر نماینده از استان مازندران بود که بحث کمبود شغل و مشکلات که مردم با آن مواجه هستند را مطرح کرد.

 

دیگر نماینده مردم استان مازندران در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ که ظاهرا انتقادات شدیدی از عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشت، کمی خودش را کنترل کرد و گفت: مشکلات جدی حوزه کار را با وزیر در دفتر کارش مطرح می‎کنم.

 

سیدعلی ادیانی‌راد نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در لابه‌لای صحبت‌های خویش نتوانست گلایه خویش را مخفی نگه دارد و از وضعیت اشتغال در کشور و استان به شدت گلایه کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: بنده معتقد به سیاه‌نمایی نیستم ولی نباید وضعیت نامناسب فعلی را گل و بلبل جلوه داد.

 

قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم بابلسر و چالوس و رئیس مجمع نمایندگان مازندران به عنوان نفر آخری بود که دغدغه‌های خویش را مطرح کرد.

 

وی در پاسخ به اظهارات مسؤولان وزرات ارتباطات که اعلام می‎کردند که مازندران به رشد مناسبی در حوزه فناوری اطلاعات رسید، گفت: توسعه مخابراتی و زیرساختی مازندران مربوط به گذشته است، کد ارتباط تلفنی مازندران از گذشته ۰۱۱ بود و تهران ۰۲۱ پس خیلی در این حوزه از تهران عقب نبودیم و حتی در حال حاضر پس رفت‌های هم داشتیم.

 

نماینده مردم نوشهر و چالوس در ادامه خواستار صدور ضمانت اجرایی از شرکت‌های فناوری اطلاعات در استان برای ایجاد ۴ هزار شغل در مدت یک‌سال شد.

 

وی که فرصت را غنیمت یافت از اینکه استاندار مازندران با نمایندگان تعامل ندارد نیز گلایه کرد که با مطرح شدن این صحبت استاندار لبخند تلخی زد.

 

 

 

 

 

فارس