در چند سال گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره فعالیت جادوگران و رمال‌ها در بالاترین سطح فوتبال ایران مطرح شد...

 

 

یکی از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری به دلیل ارتباط با جادوگر و مسائل خرافی و رمالی سه سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد.

 

در ادامه فعالیتهای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای مبارزه با فساد در فوتبال، یکی از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری به دلیل ارتباطی که با یکی از جادوگرها برقرار کرده بود و توسل نامربوط به خرافات و مسائل رمالی برای سه سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد.

 

در چند سال گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره فعالیت جادوگران و رمال‌ها در بالاترین سطح فوتبال ایران مطرح شده اما هیچ‌گاه این موضوع با وجود بررسی مراجع نظارتی و ذی‌صلاح به دلیل نبودن مستندات و مدارک به نتیجه نرسید اما پرونده این مدیرعامل باشگاه لیگ برتر از آن جایی که مدارک متقن و محکمی به همراه داشت با نتیجه مهمی برای فوتبال ایران همراه شد. مطمئنا حکم صادره از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این موضوع می‌تواند افرادی که دغدغه سالم‌سازی فوتبال ایران را دارند، بیش از پیش امیدوار کند. البته صدور حکم درباره این مدیر متخلف آخرین پرونده درباره موضوع رمالی و جادوگری نیست و کمیته اخلاق در حال بررسی موضوعات مشابهی است که هم‌اکنون در فدراسیون فوتبال پرونده باز دارند و به طور قطع در صورت به دست آمدن مدارک و مستندات محکم با تصمیم جدی کمیته اخلاق و مراجع نظارتی روبه‌رو می‌شوند./ایسنا