سیدحسن خمینی با بیان اینکه هر کاری می‌تواند منجر به حرکت رو به جلو شود، گفت: اعضای شورای پنجم از قالیباف به نیکی یاد کنند...

 

 

سید حسن خمینی نوه امام خمینی (ره) امروز در حرم امام خمینی گفت: دوستان شورا مجموعه‌ای از نیروهای با توان و با سابقه و همچنین جوان و توانمند هستند که در این دوره شورای شهر گردهم آمده اند.

 

وی افزود: امید بسیار زیادی به موفقیت شما در شهر تهران است چرا که شما در حوزه های مختلف شهری دارای تخصص‌های لازم هستید.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با اشاره به انتخاب نجفی به عنوان شهرداری تهران تاکید کرد: بدون تردید انتخاب نجفی به عنوان شهرداری تهران یکی از مهمترین و بهترین اقدامات شورا بود چرا که نجفی شش سال در شورای شهر حضور داشت و با مدیریت شهری نیز کاملا آشنا هستند.

 

وی با بیان اینکه مشکلات شهر باید ارزان‌تر برطرف شود، گفت: اعضای شورای پنجم باید به مشکلات مالی شهرداری تهران حساسیت داشته باشند و نسبت به تخلف مالی با حساسیت جدی و بالایی برخورد کنند.

 

نوه امام خمینی(ره) گفت:بدون شک نباید گرد هیچ اتهام مالی در مدیریت شهری و شورا بنشیند از این رو درخواست دارم شفافیت داشته باشید و هر کسی که نقد دارد پاسخ آن را به روشنی بدهید و پنهانکاری نکنید تا حرکت‌های نابخردانه صورت نگیرد.

 

سید حسن خمینی گفت: باید از محمدباقر قالیباف به نیکی یاد کنیم و از کارهای نیکش تشکر کنیم، بدون شک هر کاری می‌تواند منجر به حرکت رو به جلو شود./باشگاه خبرنگاران