علي مهدي پور گفت: بیش از 40 نفر متقاضی شرکت در 11 رشته مختلف در مرحله شهرستاني مسابقات ملی مهارت ثبت نام كردند.

شانزدهمین دوره المپیاد مهارت در بهشهر برگزار می شود

 

به گزارش شرق پرس، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر از ثبت نام بیش از ۴۰ متقاضی این شهرستان در شانزدهمین دوره المپیاد مهارت خبرداد.

 

 

 علی مهدی پور با این اعلام این خبر گفت: بیش از ۴۰ نفر متقاضی شرکت در۱۱رشته مختلف در مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت ثبت نام کردند.

 

 

مهدی پور افزود: از مجموع رقم بالا ۱۰ نفر را آقایان  و ۳۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

 

وی بیشترین آمار ثبت نام شدگان را در رشته  فناوری مد اعلام کرد و افزود: این رشته با ۲۹ شرکت کننده بیشترین ثیت نام کننده را به خود اختصاص داده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مسابقات ملی مهارت هرساله در رشته های مختلفی ابتدا در سطح شهرستان و سپس استان برگزار که در نهایت منتخبین استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

 

مهدی پور  در رابطه با تاریخ برگزاری مسابقات اظهارداشت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ملی مهارت در تاریخ ۲۴/۲/۹۴، مرحله استانی در تاریخ۸/۵/۹۴ و ۹/۵/۹۴و مرحله کشوری نیمه دوم مهر ماه سال ۱۳۹۴برگزار می شود.

 

ریاست فنی و حرفه ای بهشهر هدف از برگزاری المپیاد مهارت را ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی بین جوانان دانست و افزود: با چنین مسابقه ای می توان به هدف معرفی آموزش های مهارتی و ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای کشور دست پیدا کرد.