حجت الاسلام شجونی در جدیدترین اظهارات جنجنالی خود گفت:احمدی‌نژاد نه دزد است و نه... ولی به خاطر این زبانش باید خواباند و شلاقش زد.

اظهارات جنجنالی شجونی: احمدی نژاد را باید خواباند و شلاقش زد

 

 

شرق پرس: حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، در گفت‌وگو با رویداد۲۴ در مورد محمود احمدی‌نژاد گفت: اصولگرایان اگر بخواهند در انتخابات روی احمدی‌نژاد بازی کنند، در اشتباه هستند.

 

 

احمدی‌نژاد در تمام هشت سال ریاست جمهوری خود یک‌ بار کلمه اصولگرایی را بر زبان جاری نکرد. بنابراین چرا اصولگرایان باید خود را خرج احمدی‌نژاد کنند؟ اصولگرایان نباید روی احمدی‌نژاد بازی کنند، چنانچه تا به‌ حال نیز این کار را نکردند.

 

افرادی مثل ابوترابی، حدادعادل، رحماندوست، آل‌اسحاق، باهنر یا زاکانی آیا برای انتخابات ۹۶ اصلاً از احمدی‌نژاد اسم می‌برند؟ مشخصاً خیر.

 

تمام این‌ها شایعاتی است که از وعده ماهانه ۲۵۰ هزار تومان شروع شد.مگر قحط‌الرجال است که احمدی‌نژاد را با این‌ همه حاشیه انتخاب کنند؟ آدم سالم زیاد داریم! نه این که احمدی‌نژاد سالم نباشد، احمدی‌نژاد نه دزد است و نه… ولی به خاطر این زبانش باید خواباند و شلاقش زد.

 

احمدی‌نژاد به شیخ ثمری گفته که «مراجع فقط شکم و زیر شکم خود را می‌فهمند!» تا به‌ حال در این مملکت کسی این غلط‌ها را نکرده است.