شجونی گفت : منظور رهبری این بود که اگر احمدی نژاد می خواهد کاندیدا بشود، در موعد قانونی ثبت نام و فعالیت

شجونی : منظور رهبری این بود که احمدی نژاد در موعد قانونی اقدام کند

 

شرق پرس : شجونی در خصوص سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره توصیه به احمدی نژاد برای عدم کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست جمهوری نیز ابراز عقیده کرد: اینطور نیست که شما می گویید. آقا کار شورای نگهبان را نکرده اند که به احمدی نژاد بگویند نیاید.

 

این فعال سیاسی اصولگرا در توضیح سخنان خود گفت: در حقیقت ایشان گفته اند که تشکیل ۲ دولت درست نیست. اتفاقات فعلی اینگونه است که انگار ۲ جریان در مملکت درست شده. اینکه ۲ نفر به سفر استانی بروند و شرایط به گونه ای باشد که انگار جنگ و جدل موضوعاتی بود که آقا خواستند انجام نشود.

 

حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی در پاسخ به این سئوال که اما رهبر انقلاب صراحتا اعلام کردند که توصیه کرده اند و به مصلحت نیست که آقای احمدی نژاد در انتخابات شرکت کنند،(اگرچه به صراحت اسم نیاوردند و مساله انتخابات را مستقیم مورد اشاره قرار نداند، اما همه می دانند منظور چیست) خاطر نشان کرد: منظور این بود که در شرایط فعلی کارهایی که اشاره کردم، انجام نشود. منظور آقا این بود که اگر احمدی نژاد می خواهد کاندیدا بشود، در موعد قانونی ثبت نام و فعالیت کند وگرنه منظور ایشان عدم شرکت در انتخابات نبوده است!

تابناک