رحمانی با حضور در نمایشگاه مطبوعات مازندران با تمجید از رسانه منطقه ای شرق مازندران گفت: در قیاس با مطبوعات و رسانه های استانی حاضر در این نمایشگاه, شرق پرس بسیار متفاوت حضور پیدا کرد

رحمانی بخشدار کلباد گلوگاه: شرق پرس خلاء رسانه ای شرق مازندران را برطرف کرد

 

محمدباقر رحمانی با حضور در غرفه شرق پرس (شرق مازندران) با اشاره به جایگاه رسانه ها در جامعه امروز, پویایی هر جامعه را در تنوع و تکثر مطبوعات دانست و افزود آگاهی بخشی و فرهنگ سازی از کارکردهای مهم رسانه های امروز است.

 

بخشدار کلباد گلوگاه  با تاکید بر اینکه انسان بدون رسانه امکان پذیر نیست مهم ترین وظیفه رسانه ها و مطبوعات را انتقال الگوهای ایرانی و اسلامی به نسل آینده و مقابله با برنامه های رسانه ای دشمنان دانست. 

 

وی با تمجید از رسانه منطقه ای شرق مازندران گفت: در قیاس با مطبوعات و رسانه های استانی حاضر در این نمایشگاه, شرق پرس بسیار متفاوت حضور پیدا کرد و این رسانه خلاء موجود در شهرستانهای شرقی مازندران را برطرف کرده است.

 

رحمانی در بخش دیگر از اظهاراتش گفت: با توجه به محدودیت زمینهای کشاورزی در شهرستان, گرایش بیشتری در زمینه توسعه گردشگری وجود دارد و در مسئله پارک جنگلی توسکا چشمه حدود ۲۵ هکتار از سازمان جنگلها و مراتع مصوب شده و عملیات آن در مراحل نهایی است.

 

این مقام مسئول درباره چهار بانده شدن راه ارتباطی گلوگاه به دامغان گفت: گلوگاه در نقطه اتصال سه استان قرار دارد و با توجه باینکه این جاده نقش بسیار مهمی در توسعه شهرستان خواهد داشت این طرح از اولویت های مهم دولت است که با جدیت پیگیری می شود.

 

وی از افتتاح پل گلوگاه در آینده نزدیک خبر داد و افزود پارک جنگلی خربزه چشمه مهدیرجه از دیگر طرح های توسعه گردشگری شرق مازندران است که مراحل تکمیل آن نیز در حال سپری شدن است.

 

بخشدار کلباد در پایان از شهرک صنعتی, کشتارگاه, کلینیک طوبی, کارگاه عرقیات گیاهی, و آمبولانس های دارای آی سی یو , کتابخانه لمراسک و آب شیرین کن, بعنوان موارد پیگیری شده و در حال افتتاح شهرستان نام برد.