ابتکار عجیب یک مدرسه غیر انتفاعی در ساری که با چاپ قبض های 25 هزار تومانی برای خرید هدیه قصد سورپرایز ! کردن معلمان را داشت حاشیه هایی بوجود آورد.

 

 

به گزارش شرق پرس همزمان با در پیش بودن روز معلم و قدردانی از مقام شامخ این انسانهای ارزشمند و فرهیخته، مدارس سراسر کشور آئینی را برای سپاسگزاری از معلمان با حضور دانش آموزان برگزار می کنند اما نکته مهم در این بین اقدام یک مدرسه غیر انتفاعی ابتدایی در غرب ساری است که قبض های ۲۵ هزار تومانی برای خرید هدیه روز معلم به دست کودکان قانونمند هر کلاس داده است.

 

 

نکته جالب اینکه این قبضها توسط ناظم مدرسه ظاهرا به صورت مخفی از معلمان به دانش آموزان داده شده است تا معلمان را سورپرایز کنند! غافل از اینکه بااین کار ارزشمند خانواده ها نیز به نحو احسن سورپرایز شده اند.

 

 

حال اگرهم معلمان از این اقدام مبتکرانه اطلاعی نداشته باشند که قطعا هم همینطور است! اما وقتی به معلم محترم یک کلاس ۳۰ نفره هدیه ۷۵۰ هزار تومانی داده شود بالاخره از این اقدام فرهنگی و اقتصادی مطلع خواهد شد!

 

اضافه می شود گرچه تقدیر از مقام والای معلمان که همواره با تلاش و از خودگذشتگی سهم مهمی در تربیت جامعه دارند باید بصورت یک فرهنگ نهادینه شود اما دیده می شود برخی کج سلیقگی ها و عدم مدیریت صحیح این مسئله مهم را به حاشیه ها می برد.

 

 

ابتکار یک مدرسه برای سورپرایز کردن معلمان از کیسه خلیفه! + سند

 

 

 

 

 

 

تابناک مازندران