فلاح رئیس فرهنگ و ارشاد بهشهرگفت: کنسرت بنیامین روز 19 مرداد برگزار می شود و اگر رویدادی مانند شهدای مدافع حرم و یا شهدای غواص اتفاق بیفتد، آمادگی لغو هر گونه برنامه‎هایی مانند جشنواره‌ها و کنسرت‎ها را داریم

 

شرق مازندران: مسعود فلاح رئیس فرهنگ و ارشاد بهشهر در گفت‌وگو با فارس درباره اما و اگرهای برگزاری کنسرت بنیامین بهادری در این شهرستان، گفت: کنسرت بنیامین مانند هر برنامه عمومی دیگری از این دست، با مجوز شورای تأمین در بهشهر برگزار و مجوز آن نیز با در نظر گرفتن همه جوانب صادر می‌شود.

وی درباره اینکه زمان برگزاری کنسرت با سالگرد شهدای غواص تداخل دارد، اظهار کرد: در تقویم رسمی برنامه‌های بهشهر هیچ تاریخ معینی برای سالگرد شهدای غواص وجود ندارد، در مرداد ماه سال گذشته با آنکه آمادگی کامل برای برگزاری کنسرت بنیامین را داشتیم، اما با حضور با برکت شهدای غواص مواجه شدیم و همه تبلیغات این کنسرت به صورت خودجوش جمع‌آوری شد.

فلاح افزود: همگام با سراسر کشور و استان مازندران، با ورود پیکرهای شهدای غواص و خط‎شکن در سال گذشته، تمامی جشنواره‌ها نیز لغو شد.

وی گفت: در ابتدای سال‎جاری قرار بود تا کنسرت مهدی احمدوند برگزار شود، اما با حضور غرورآفرین شهدای مدافع حرم، این برنامه نیز لغو شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر، درباره زمان و مکان برپایی کنسرت بنیامین در این شهرستان بیان کرد: این برنامه در روز ۱۹ مرداد ماه جاری، در مجموعه تفریحی غار هوتو برگزار می‌شود و اگر دوباره رویدادی مانند شهدای مدافع حرم و یا شهدای غواص اتفاق بیفتد، آمادگی لغو هر گونه برنامه‎هایی مانند جشنواره‌ها و کنسرت‎ها را داریم، زیرا شهدا احترام و ارزش خاصی برای ملت دارند و هیچ برنامه‎ای بالاتر از برگزاری مراسم شهدا و گرامیداشت یاد و نام آنها نیست.

فلاح ادامه داد: مسؤولان عضوی از اجتماع هستند و مانند مردم این دیار فکر می‎کنند، از هر عملی که سبب رنجش خاطر خانواده‌های شهدا و امت حزب‌الله شود، دوری می‌کنند و به هیچ فردی اجازه توهین به مقام شامخ شهدا را نمی‎دهند.

وی در پایان گفت: در ارائه مجوز برگزاری کنسرت‌ها و حساسیت‌هایی که وجود دارد، همه جوانب در نظر گرفته می‎شود و صدور مجوز برنامه‎ها با نظر شورای تأمین و نهادهای فرهنگی است.