به مناسبت گرامی داشت روز قلم و با هدف تقدیر از نویسندگان, جمعی از مسئولان شهرستان گلوگاه به دیدار نویسده کتاب سیمرغ های قاف یقین رفتند.

 

به گزارش شرق پرس قلم نویسنده حقیقت گرا، فضیلت خواه و واقع بین عامل رشد و بقای جامعه است و قلم زدن در مسیر راستی می تواند به کمال جامعه بیانجامد.

 

 

ما این افتخار را داریم که در جامعه‌ای زندگی می کنیم که می‌گویند “مداد العلماء افضل‌ من دماء ‌الشهداء” و با اینکه جایگاه شهدا جایگاه بلند و منزه ایی  است اما قلم را برتر از خون شهدا دانسته اند پس در این جامعه‌ای انتظار است اهل قلم جایگاهی به مراتب متعالی‌تر از شرایط فعلی داشته باشند.

 

 

با هدف تقدیر از اهل قلم و بمناسبت همین روز, بابایی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان گلوگاه به همراه محمودجانلو بخشدار مرکزی و خواجوی کارشناس فرهنگی از نویسنده برجسته این شهر حاج رضا محمودجانلو نویسنده کتاب سیمرغ های قاف یقین ۱ و ۲ در منزل ایشان دیدار کردند.

 

 بابایی در این دیدار  ضمن تبریک بمناسبت روز قلم به این نویسنده ارزشی و تمجید از فعالیت های فرهنگی ایشان با اهداء لوح سپاس و هدیه ای از وی تقدیر و تشکر کردند.

وی در این دیدار گفت: روز قلم یک فرصت است برای همگان تا از آثار  و تلاش نویسندگان و تلاشگران عرصه قلم تجلیل شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان در ادامه به وجود افراد فرهیخته ای همچون استاد بزرگ، محقق و پژوهشگر  زنده یاد علی بابا عسکری و دیگر بزرگان علمی و فرهنگی منطقه در گلوگاه اشاره کرد و  آنرا نشانه غنای فرهنگی این شهر دانست.

 

تصاویر این دیدار صمیمی را در ادامه ملاحظه می فرمائید:

 

 

2

 

دیدار مسئولان با نویسنده کتاب "سیمرغ‌های قاف یقین" در گلوگاه + تصاویر

 

دیدار مسئولان با نویسنده کتاب "سیمرغ‌های قاف یقین" در گلوگاه + تصاویر

 

دیدار مسئولان با نویسنده کتاب "سیمرغ‌های قاف یقین" در گلوگاه + تصاویر