اهمیت معرفی اماکن تاریخی شرق مازندران برای گردشگران در مراسم معرفی رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهشهر تاکید شد.

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی گردشگری مازندران، بهروز کشاورز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهشهربا اشاره به اینکه بهشهر قابلیت‌های بی‌نظیری در جذب گردشگران دارد اظهار داشت: بهشهر باداشتن جذابیت‌های تاریخی و گردشگری ارزشمند، تاثیر به سزایی در جلب وجذب گردشگران داخلی و خارجی دارد و لازم است تا با نگاه ویژه تری نسبت به سایر شهرستان‌ها دیده شود.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: شهرستان بهشهر به عنوان یک منطقه تاریخی و تفرجگاهی مطلوب برای گردشگران و به عنوان مقصد گردشگری مطرح شود.

حمید عمرانی, رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهشهر و نماینده اداره‌کل در میراث فرهنگی شرق مازندران نیز بر بهره‌مندی از فرصت‌های مطلوب گردشگری شهرستان و تبدیل شدن استان به مقصد گردشگری تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به وجود آثار تاریخی در شهرستان بهشهر و جذابیت‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری مطلوب دراین شهرستان، برنامه‌ریزی‌های مناسب در راستای بهره‌مندی از این قابلیت‌ها، راهگشای توسعه استان خواهد بود.