اجرای تئاتر دکتر ویوانه ها به سرپرستی محمد جواد ملک محمودی و کارگردانی پویا فضلعلی پس از سه شب در سالن فجر گلوگاه به کار خود پایان داد.

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان گلوگاه به همت گروه پندار و با همکاری اداره فرهنگ وارشاداسلامی گلوگاه تئاتر صحنه ای  دکتر و دیوانه ها ،  به سرپرستی محمد جواد ملک محمودی و کارگردانی پویا فضلعلی پس از سه شب اجرا از تاریخ ۳۰ تیر لغایت یک مرداد  ، با حضور بابایی رئیس اداره،  همکاران و  شهروندان گلوگاهی  که با استقبال خوبی روبرو  شده  به کار خود پایان داد .

بابایی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان گلوگاه در حاشیه این اجرا گفت : تئاتر به عنوان یکی از هنرهای هفتگانه که هنر های دیگر در آن هویدا می باشد می تواند با زبان هنری خود دریچه های موضوعات مختلف اجتماعی رابرای مردم آشکار  و نسبت به غنی سازی اوقات فراغت آحاد جامعه نقش مهمی را ایفاء نماید . لذا به همه جوانان شهرستان که به حوزه نمایش علاقمند می باشند پیشنهاد می نمایم باعضویت در انجمن نمایش شهرستان  گامی موثر در راستای توسعه هنری بردارند .

بازیگران اصلی نمایش :  پویا فضلعلی، محمدجواد ملک محمودی ، مریم امیرخانلو ، فاطمه صیدانلو .

و همچنین  : موسیقی وصدا :سعید مجریان ، طراح وگرافیک :شهاب کلبادی نژاد ، طراح صحنه و لباس :آیناز سینه سپهر ، منشی صحنه : تارا محموجانلو  ، گریم : فاطمه عسکری ، کارشناس و مشاور هنری : عباس خواجوی   از  یاریگران و عوامل فنی  این نمایش هستند .

 

تصاویر مربوط به این اجرا: