ساداتی با اعلام اینکه حدود 12 هزار نفر برای زیارت اربعین نام‌نویسی کردند، افزود: ثبت‌نام زائران تا 24 آبان ماه امسال ادامه دارد.

نمایندگی صدور ویزای عراق در ساری مستقر شد

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) حبیب‌الله ساداتی مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: نمایندگی موقت سفارت عراق برای صدور ویزا از امروز در شهرستان ساری مستقر شد.

 

ساداتی با تاکید براینکه زائران برای ثبت‌نام به سامانه سماح مراجعه کنند، افزود: در مازندران ۲۲۰ دفتر زیارتی فعال هستند که متقاضیان بعد از ثبت‌نام یکی از دفاتر زیارتی را انتخاب کنند و خود کارگزاران دفاتر زیارتی اقدامات لازم برای گرفتن ویزا برای افراد را انجام می‌دهند و نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست.

 

مدیرکل حج و زیارت مازندران ادامه داد: کارگزاران لیست ویزا گرفته‌ها را به سرگروه‌ها تحویل دهند سرگروه‌ها نیز از لیست کپی رنگی گرفته و در اختیار افراد گروه قرار دهند.

 

این مسئول یادآور شد: اگر افراد هنگام مراجعه به دفاتر زیارتی مشاهده کردند که برای صدور ویزا وجوه نقدی دریافت می‌شود این ویزا اعتبار ندارد و از نظر ما مردود است.

 

ساداتی با اعلام اینکه حدود ۱۲ هزار نفر برای زیارت اربعین نام‌نویسی کردند، افزود: ثبت‌نام زائران تا ۲۴ آبان ماه امسال ادامه دارد.

 

وی در پایان گفت: در حال حاضر پنج پرواز برای زائران عتبات در نظر گرفته شده است و زائران در روزهای شنبه، یک‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

 

 

 

 

 

فارس