کمبود سینما یکی از مهم ترین معضل های فرهنگی شهرستانهای شرقی مازندران محسوب می شود و در سالهای گذشته نیز چند سینما در این منطقه تعطیل شد. اما اکنون فرماندار نکا خبر از احداث پردیس سینمایی در نکا را می دهد.

پردیس سینمایی شرق مازندران در نکا احداث می شود

 

شرق مازندران: جعفر احمدی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی بوده تا اقدامات دولت را به درستی به مردم انعکاس دهیم.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هفته دولت فرصتی است تا مردم با نتایج تلاش بخشی از مجموعه جمهوری اسلامی آشنا شوند تا تبلیغات کذب دشمنان خنثی شود.

فرماندار نکا گفت: در سه سال گذشته سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای این شهرستان اختصاص یافت که مهم‌ترین پروژه پل روگذر، چهار بانده کردن جاده نکا به نیروگاه، روشنایی کمربندی و آسفالت راه روستایی است.

وی افوزد:در این زمین روستای زروم و فریمک به عنوان روستای گردشگری و بوم گردی انتخاب شد که یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای این امر اختصاص یافت.

وی گفت : در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی سه میلیارد و ۱۰۳ میلیون تومان برای ۱۱۹ پروژه کوچک و بزرگ تعریف شده است. در دو سال گذشته در زمینه عمران روستایی سه میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان برای ۴۸پروژه تعریف شد.

به گزارش تسنیم, فرماندار نکا با تاکید بر افزایش سرانه فضاهای فرهنگی در شهرستان نکا، گفت: با همکاری مسئولان وزارت ارشاد، پردیس سینمایی شرق مازندران در نکا احداث می‌شود.