سارقانی که در حال سرقت سیم برق در روستای ماچک‌پشت ساری بودند پس از روبه‌رو شدن با مردم، یکی از آنان را با اسلحه شکاری مجروح کردند.

shelik51

 

 

 

به گزارش شرق پرس دو سارق سیم برق در روستای ماچک‌پشت این شهرستان پس از روبه‎رو شدن با یکی از اهالی روستا به‌سوی فرد اسلحه کشیدند و مرد تعقیب‎کننده را مورد اصابت گلوله قرار دادند.

 

 

سارقان حدود ساعت پنج صبح سه‌شنبه در حال سرقت سیم برق روستای ماچک‌پشت بودند که پس از روبه‌رو شدن با مردم، یکی از آنان را با اسلحه شکاری مجروح کردند.

 

 

فرد مضروب در گفت‌وگو با فارس، با تأیید این خبر اظهار کرد: ساعت پنج صبح سه‌شنبه با صدای جرقه از منزل خارج و متوجه سرقت سیم‌های برق روستا از سوی دو نفر شدم.

 

 

محمد تقوایی با بیان اینکه به‌سمت دو سارق حمله کردم و آنها به‌سرعت سوار یک دستگاه خودرو پژو پارس شدند، افزود: در هنگام نزدیکی با من یکی از سارقان از خودرو پیاده شد و با اسلحه شکاری به‌سمت من تیراندازی کرد.

 

 

وی با بیان اینکه از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است، اضافه کرد: پس از سر و صدای زیاد و صدای تیر، اهالی محل به خیابان آمدند اما سارقان به‌سرعت متواری شدند.

 

 

فرد مضروب در پایان گفت: هم‌اکنون در بیمارستان ابوعلی‌سینا شهرستان ساری بستری هستم و مراتب این سرقت و اسلحه‌کشی را به نیروی انتظامی اطلاع داده‌ام.

 

 

به گزارش فارس، استفاده از اسلحه شکاری این روزها به بدترین عادت مردم تبدیل شده و هر از چندگاهی شاهد تیراندازی با اسلحه‌های شکاری و منجر به فوت و زخمی شدن شهروندان هستیم که این مسئله نیازمند توجه بیشتر مسئولان قضایی و انتظامی است.