شهدای مدافع حرم مازندران همچون ستاره هایی درخشان در آسمان مقاومت، این بار در خرابه های شام گرد هم آمدند تا به فریاد اسلام مظلوم برسند و این برگرفته از همان مکتبی است که حسین(ع) را به کربلا کشاند.

شهدای مدافع حرم دیارعلوی از خان طومان تا کربلا 

 

شرق پرس: بار دیگر خدا بر سر زمینیان منت نهاد و سفره ای از نور پهن شد تا ملائک به صورت گروهی به سوی زمین سبقت بگیرند و خاک قدم های مهمانان الهی را توتیای چشمانشان کنند.

 

 

همزمان با بهار جان ها ، آسمان دل های علویان حال و هوای شهادت یاس گونه فرزندانش را به همراه دارد.

 

 

این روزها گرچه چشم هایی از جنس باران به جای خالی، بر سر سفره‌های افطاری خیره می‌ماند و نگاه‌هایی منتظر به در، تا دستی مردانه آن را بگشاید و لبخندی را بار دیگر به چهره ی کودکانه ای برگرداند اما حس نبودن شیرمردان علوی همان ها که رفتند تا پیام اسلام ناب محمدی(ص) را از شام به جهانیان برسانند، ذهن هر پاک سرشتی را بیشتر به آن رسالت انقلابی معطوف می سازد.

 

 

رسالتی که وامدارعلمداری آن زنی است از تبار فاطمه(س) که در کربلا، پیامبر گونه پرچم اسلام را به دوش کشید تا با حنجره حیدری به اهل عالم بگوید خون خدا بر زمین تشنه جاری شد تا ریشه ظلم را بخشکاند و اگر کسی در فراسوی زمان و مکان حقیقت این پیام را دریابد دیگر سایه هیچ ظالمی را بر سر خود نمی‌پذیرد.

 

 

شهدایی که امروز سفره‌دار خوان الهی هستند و ما جیره خوار آن، نبودشان دراین لحظات دل های هر آزاده‌ای را به سمت آن خرابه ای روانه می کند تا بدانیم سری هنوز در تشت طلا هست و زیر ضربه های آن چوب خیزران، لب های ترک خورده این آیه را تلاوت می کند،«سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ. ۲۷۷ الشعراء »که اگر نبود، نه دلی برای حرم می تپید و نه جانی برای حریم آل الله فدا می شد.

 

 

حالا چه وصفی فراتر از این جان نثاری علمداران حسینی که بگویم اگر رفتند برای امنیتی است که راحت طلبی در آن معنا ندارد، حرفی از بی تفاوتی نیست و نشانی از بی دردی در آن دیده نمی شود که اگر غیر این بود قافله سالار عشق هم می بایست در مدینه ماندگار می شد و به بهانه امینت توام با راحت طلبی اهل بیت(ع) عازم صحرای بلا نمی‌شد.

 

 

شهدای مدافع حرم اهل هر دیاری که باشند شهدای مقاومتی هستند که هنرشان دفاع از اسلام است و تامین امنیت این مرز و بوم به امنیت حریم اهل بیت(ع) که امنیت جهان اسلام محسوب می‌شود، گره خورده است.

 

 

شهدای مقاومت دیارعلوی به همه می گویند تا یادمان نرود شهدای مدافع نه ۱۳ نفرند و نه ۳۱ نفر بلکه به تعداد همه آن هایی که دل در گرو اسلام دارند، هرکجا صدای مظلومی شنیده شود به امر مولایشان با سربند «کلنا عباسک یا مهدی “اروحناه له فداه”» لباس رزم می پوشند و در آنجا حضور می‌یابند، از میانمار، نیجریه، بحرین، یمن، عراق و غزه گرفته تا خان طومان سوریه و حال تو چه میدانی شهدای مقاومت چند نفرند؟

 

شهدای مدافع حرم دیارعلوی از خان طومان تا کربلا

 

و اما چه ظلمی بالاتر از آنکه پیام شهدای مدافع حرم را به زمانی محدود و مکانی محصور کنیم و آن را به راحت طلبی خویش گره زده و بگوییم رفتند تا ما بمانیم!

 

 

حزب الله «حب الوطن من الایمان» را بهتر از هر کس دیگری دوست دارد و از آن با خبر است اما از تعلقات جغرافیایی آزاد است و نه برای خاک و آب می جنگند، بلکه برای اسلام است که پا در معرکه نبرد می گذارد ،چرا که میهن خود را اسلام میداند و بس.

 

 

شهدای مدافع حرم مازندران هم همچون ستاره هایی درخشان در آسمان مقاومت، در این شب ظلمانی که دنیا را فراگرفته به همراه تمامی شهدا مقاومت این بار در خرابه های شام گرد هم آمدند تا بگویند منفعت طلبی در گرو امنیت تنها برای یک قطعه ای از زمین کوچک که ازهر طرف محاصره گرگان درنده است، نیست و تنها برقرای امنیت برای اسلام است و هرکجا باشد حضور خواهد داشت، و این برگرفته از همان مکتبی است که آسمان خون آن طفل شش ماهه را بعد از هزار و چهارصد سال به امانت دارد تا واقعه ظهور.

 

 

علی ابراهیمی گتابی- مدیر روابط عمومی سپاه کربلا