در این وضعیت سردرگمی انتخاب شهردار بهشهر, ظاهرا برخی اعضای شورای شهر دست بکار شدند و شهردار جدیدی نیز برای این شهر انتخاب کردند تا تعداد شهرداران این شهر به عدد سه برسد!

به گزارش شرق پرس در جلسه اخیر شورای شهر بهشهر, با رای چهار عضو شورا , سینا رضانژاد را به عنوان شهردار جدید بهشهر انتخاب کردند!

 

البته هنوز ماجرای فرید صمدایی که منتخب همین شورا بود به سرانجام خاصی نرسید و گفته می شود پرونده وی در پروسه ابلاغ حکم از سوی وزارت کشور است و  غیر قانونی بودن مخالفت ربیع فلاح استاندار سابق محرز شده است.

 

یک منبع مطلع درباره جلسه انتخاب شهردار جدید بهشهر گفت: در این جلسه امورات عادی شورای شهر پیگیری شد و قرار به انتخاب شهردار نبود اما برخلاف رویه قانونی بصورت غیرمنتظره و بدون حضور رئیس شورای شهر و ۲ عضو دیگر, رای گیری صورت گرفت و رضانژاد بعنوان شهردار جدید بهشهر انتخاب شد.

 با جلوس رضانژاد بر کرسی شهرداری بهشهر می توان گفت بهشهر اکنون سه شهردار دارد!. فیروزی سرپرست شهرداری, صمدایی شهردار منتخب شورا که حکمش در حال طی نمودن مراحل اداری است و سینا رضانژاد منتخب چهار عضو شورای شهر بهشهر. ظاهراً با وضعیت بوجود آمده در این شهر بزرگ و تاریخی شرق مازندران, پیدا کردن شهردار قانونی بهشهر, یکی از کارهای دشوار مردم خواهد بود!

 

شهردار بهشهر کیست ؟