دکتر یونسی با اشاره به اینکه سیاست مدیریت ارشد استان بر این بوده که شهرهای مازندران بدون متکدی باشد، تصریح کرد: باید شعبه ویژه رسیدگی به متخلفان متکدیان در دادگستری مازندران ایجاد شود.

متکدیان مازندران

 

به گزارش شرق پرس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر کاهش تعداد متکدیان در شهرهای استان، گفت: امسال شهرهای مازندران از وجود متکدیان پاکسازی می‌شود.

 

 

 علی‌رضا یونسی در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان مازندران در استانداری، اظهار داشت: فقر یکی از دلایل اصلی وقوع پدیده تکدی‌گری در جامعه است.

 

وی افزود: باید عالمانه و مدبرانه نسبت به برخورد با پدیده تکدی‌گری در جامعه اقدام جدی صورت گیرد.

 

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه سیاست مدیریت ارشد استان بر این بوده که شهرهای مازندران بدون متکدی باشد، تصریح کرد: آمار متکدیان در شهرهای مازندران بسیار کاهش یافته است.

 

یونسی با بیان اینکه برخی اماکنی در استان به صورت مشخص شده مامن متکدیان شده است، افزود: مسئولان اجتماعی و امنیتی مازندران، سازوکاری برای جمع آوری کلی متکدیان در سطح استان اتخاذ کنند.

 

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه گشت‌های نیروی انتظامی و شهرداری‌ها برای جمع آوری متکدیان در استان فعال‌تر شود، گفت: باید مناطق شهری استان برای کسب درآمد متکدیان ناامن شود.

 

وی با بیان اینکه نباید زندان‌های استان را از وجود متکدیان پر کنیم، تصریح کرد: اداره کل اجتماعی، طرحی مدون برای پاکسازی شهرهای مازندران از وجود متکدیان تدوین شود.

 

یونسی، خواستار برگزاری مانورهای تجسس و گشت انتظامی برای جمع آوری متکدیان در سطح استان به صورت مدون شد و گفت: این اقدامات سبب می‌شود تا شهرهای استان از وجود متکدیان، خالی شود.

 

وی افزود: شعبه خاص رسیدگی به متخلفان متکدیان در دادگستری مازندران ایجاد شود.