نورزاد با بیان اینکه هنوز در بعضی از شاخص ها عقب هستیم یاد آور شد: شهری که مرکز اشتغال بود الان به روزی دچار شده که در زمینه اشتغال مشکل دارد و در بعضی شاخص ها هنوز عقب است .

شهری که مرکز اشتغال بود الان در زمینه شغل مشکل دارد

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس فرماندار بهشهر که در جمع خبرنگاران و در نشست خبری به مناسبت هفته دولت سخن می گفت با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هفته دولت اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت این هفته و برپایی برنامه های فرهنگی ۴۰ پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود که جمع کل اعتبار این پروژه ها ۲۶۴ میلیاردو ۷۷۶ میلیون ریال خواهد بود.

 

 

محمد تقی نورزاد با بیان اینکه پروژه های خوبی برای افتتاح در نظر گرفته شد عنوان کرد: از جمله برنامه های هفته دولت افتتاح و معرفی پروژه ها است که سعی می شود فعالیتها ی انجام شده متناسب با اعتباراتی که داشتیم به سمع و نظر مردم برسد.

 

 

وی ادامه داد:در بخش اعتبارات پروژه ها به هیچ وجه اجازه ندادیم از اعتبارات شهرستانی و استانی سوء استفاده شود و سعی بر این شد که اغلب پروژ ه ها در قالب ملی در آیند تا از اعتبارات خوبی بهره مند شوند .

 

 

نورزاد با بیان اینکه هنوز در بعضی از شاخص ها عقب هستیم یاد آور شد: شهری که مرکز اشتغال بود الان به روزی دچار شده که در زمینه اشتغال مشکل دارد و در بعضی شاخص ها هنوز عقب است .

 

 

وی ابراز داشت:برای رضایتمندی مردم تمام تلاش خود را انجام میدهیم تا بهترین بهره وری را داشته باشیم و شهرستان بتواند از لحاظ اقتصادی و اشتغال به جایگاهی که داشت برسد .

 

 

فرماندار بهشهر به معرفی پروژه های هفته دولت پرداخت و تشریح کرد:در بخش کشاورزی ۷ پروژه با هزینه ای بالغ بر ۸۸ میلیاردو ۵۹۴ میلیون ریال ،در بخش برق رسانی با تو جه به اینکه در سالهای گذشته مشکل داشتیم با نصب ۱۹ ترانس و توزیع هوایی با حجم اعتباری بالغ بر ۳ میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال کارهای خوبی صورت گرفت ،در بخش آبرسانی برای تامین آب شرب لازم از شهرستان مجاور آب آوردیم و هم اکنون بهترین آب شرب را در شهر داریم که سختی آن نزدیک به ۳۰۰ است آبی که از شهرستان نکا می آید بهترین آب شرب است ،در بخش بهداشت و درمان در شاخص ها رشد داشتیم که ۸ پروژه با اعتبار ۲۲ میلیاردو ۹۱۲ میلیون ریال،در بخش خدمات و زیر ساختهای شهری ۷ پروژه با مبلغ ۴۰ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال ، خدمات و زیر ساختهای روستایی ۷ پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، در بخش سرمایه گذاری و گردشگری ۲ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال، بخش عمران و حوادث ۲ پروژه با اعتبار ۶۵ میلیاردو۹۰۰ میلیون ریال که مجموع اعتبارات پروژه ها ۲۶۴ میلیاردو ۷۷۶ میلیون ریال می باشد.

 

 

نورزاد در خاتمه سخنانش برنامه های فرهنگی هفته دولت را بیان کرد: تجلیل از کارکنان دولت در برنامه متمرکز شهرستانی ،بیان عملکرد هفته دولت در نمازجمعه شهرستان ، دیدار با خانواده های شهدا و برپایی نمایشگاه عکس شهدا ، برپایی جشنواره های فرهنگی و ورزشی به همراه  عطر افشانی مزار شهدا و اجرای مراسم زنده دعای ندبه و برپایی یادواره ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر و اولین سالگرد ارتحال آیت ا.. جباری از برنامه های فرهنگی هفته دولت شهر ستان می باشد.

گزارش: سکینه نوری