در آستانه گرامی داشت هفته معلم, مدير آموزش و پرورش بهشهر با انتقاد از عدم همراهی شورای شهر بهشهر گفت: با وجود تاکیدات اما کمکی از سوی شورا به برنامه های هفته معلم نشد

اصغری مدیر آموزش و پرورش بهشهر: شورای شهر بهشهر هیچ کمکی به برنامه های هفته معلم این شهر نکرد

 

 

به گزارش شرق پرس  مدیر آموزش و پرورش بهشهر از عدم همکاری شورای اسلامی این شهر با اجرای برنامه‌های هفته معلم انتقاد کرد و گفت: برغم تاکید استاندار بر حمایت مسئولان از برنامه های فرهنگی هفته معلم، شورای اسلامی بهشهر هیچ کمکی به این برنامه ها انجام نداد.

قربانعلی اصغری، شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: استاندار مازندران در جلسات مختلف برنامه ریزی هفته معلم تاکید کرد که بخشی از بودجه فرهنگی ادارات به برنامه های هفته معلم اختصاص یابد که شورای اسلامی شهر بهشهر در این راستا کمکی نکرد.

 

وی افزود: برغم عدم حمایت شورای اسلامی بهشهر، تعامل خوبی با شورای اسلامی خلیل شهر، رستمکلا و زاغمرز انجام شده و آیین بزرگداشت مقام معلم در این شهرها و مناطق برگزار می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اشاره به کسب رتبه اول در پروژه مهر بهشهر در بین کلان شهرهای استان و رتبه دوم در بین مناطق مختلف استان یادآور شد: موفقیت های ما مرهون تلاش های همه جانبه مربیان و دبیران است و لذا تجلیل از آنان در دستور کار ما است تا انگیزه ای برای ادامه کار باشد.

 

اصغری افزود: در پایه سوم متوسطه در سال تحصیلی فعلی خروجی خوبی داشته ایم و از رتبه ۱۳ در سال ۹۳ به رتبه سوم در سال تحصیلی ۹۴- ۹۵ رسیدیم.

 

وی اظهار داشت: در بحث تجهیز مدارس نیز ۱۶ مدرسه شهرستان با اعتبار یک میلیارد ریالی بازسازی و بهسازی شد و مدرسه زینوند با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و اهدای زمین توسط خیران ساخته و تحویل شد.

 

اصغری با بیان اینکه در هفته معلم امسال بیش از ۲۰ برنامه در دست اقدام است، یادآور شد: دیدار با امام جمعه، نشست خبری، دیدار با خانواده شهید و پیشکسوت فرهنگی، عطر افشانی و گلباران مزار

 

شهیدان، برگزاری همایش تجلیل از مقام معلم، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و …. از جمله برنامه های هفته معلم امسال است.

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر بهشهر گفت: از ۲ هزار و ۱۴۶ فرهنگی شهرستان بهشهر در سال جاری ۴۶ معلم نمونه شهرستانی انتخاب شدند که از این تعداد یک نفر از پایه ابتدایی به عنوان معلم نمونه استانی معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

ایرنا