محمدی کیادهی عضو مجمع هیات فوتبال مازندران با اشاره با تاکید براینکه انتخابات اخیر هیات فوتبال مازندران غیرقانونی بود, افزود: بنده علیه تاج رئیس فدراسیون فوتبال در دادسرای میاندورود شکایت کردم.

شکایت از رئیس فدراسیون فوتبال در دادسرای میاندورودمهدی تاج بعنوان رئیس فدراسیون فوتبال

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) محمد حسن محمدی کیادهی در نشست با خبرنگاران مازندران در دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری، اظهار داشت: قبل از تشکیل مجمع فوتبال استان بحث بر سر بازنشستگی سه تن از نامزدها مطرح بوده که وزارت ورزش و جوانان طی نامه‌ای به اداره کل ورزش استان، حضور سه تن از نامزدهای انتخابات این دوره را در مجمع غیرقانونی اعلام کرد.

وی افزود: از آنجایی که این نامه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان به صورت کتبی به نامزدهای مورد نظر ابلاغ کرده ولی انتخابات با حضور سه تن از نامزدهای بازنشسته و سایر اعضای مجمع در روز شنبه هفته جاری در هتل بادله شهرستان میاندورود برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری با اشاره به اینکه طبق برنامه اعلام شده، انتخابات مجمع عمومی هیئت فوتبال مازندران با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شده است، تصریح کرد: متاسفانه انتخابات با حضور نامزدهای غیرقانونی بازنشسته برگزار شد تا نتیجه به نفع رئیس فدراسیون به پایان برسد.

محمدی کیادهی با بیان اینکه بنده قبل از برگزاری انتخابات مراتب اعتراض شفاهی خود را در قالب سئوال انتقادی به رئیس فدراسیون فوتبال ابراز داشتم که متاسفانه با پاسخ‌های زشت و زننده از سوی تاج مواجه شدم.

وی با اعلام اینکه اعتراض بنده صرفا به واسطه برگزاری انتخابات به صورت غیرقانونی آن هم با حضور سه نامزد بازنشسته بوده است، افزود: متاسفانه رئیس فدراسیون به جای پاسخگویی به بنده، من را متهم به اخلال در جلسه مجمع کرده و از پاسخ به بنده طفره رفته است.

عضو چهار دوره شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه بنده حدود ۳۰ سال سابقه باشگاه‌داری در تیم‌های مختلف ورزشی را در کارنامه خود دارم، گفت: جای بسی تاسف است که رئیس فدراسیون فوتبال که داهیه حمایت از استان مهد ورزش فوتبال را دارد در جلسه مجمع با عضو مجمع دور از شان و ادب برخورد کرد.

محمدی کیادهی با بیان اینکه برای دفاع از حیثیت اعضای مجمع و شخص خودم به همراه عادل روحی معاون حقوقی باشگاه استقلال ساری امروز به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود مراجعه کرم، افزود: بنده با حضور در این تشکیلات قضایی، شکایت خود را علیه رئیس فدراسیون فوتبال به واسطه عدم رعایت قانون در انتخابات اخیر هیئت فوتبال مازندران و توهین و تشویش اذهان عمومی تسلیم کردم.

وی بیان کرد: دو تن دیگر از نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال مازندران نیز به واسطه غیرقانونی برگزار شدن و عدم رعایت مفاد نامه‌های ارسالی از سوی وزارت ورزش و سازمان بازرسی از سوی رئیس مجمع، شکایت خود را به دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال انتخابات تسلیم کردند.

محمدی کیادهی با اشاره به اینکه باید هیئت فوتبال مازندران به دست افراد جوان، تحصیلکرده سپرده شود، افزود: متاسفانه در چهار سال گذشته از دوران مدیریت رئیس هیئت فوتبال مازندران، شاهد افول و انحلال ۵ تیم دسته یک و دو فوتبال کشور در استان مازندران نظیر تیم‌های صنعت ساری، سایپای شمال، استقلال ساری، نوژن نوشهر و دریای محمود آباد بودیم.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از ۱۵۰ نفر از فوتبالیست‌های مازندرانی در تیم‌های لیگ برتر و دسته اولی فوتبال باشگاه‌های کشور بازی می‌کنند، گفت: به دلیل ضعف مدیریت هیئت فوتبال مازندران و عدم حمایت مسئولان فدراسیون فوتبال، متاسفانه این استان از داشتن تیم لیگ برتری فوتبال در کشور محروم است.

به گزارش تسنیم، مجمع عمومی انتخابات هیئت فوتبال مازندران در حالی روز شنبه هفته جاری در هتل بادله میاندورود برگزار شد که این نشست با حواشی بسیاری از سوی برخی اعضای مجمع در قبل و بعد از انتخابات مواجه بوده است.