حجت الاسلام میراحمدی خطیب جمعه گلوگاه با اشاره به رشد نگران کننده پدیده بی حجابی در جامعه قبح زدایی از آن را توطئه گام به گام دشمن دانست.

امام جمعه گلوگاه میراحمدی: شکستن قبح بی حجابی توطئه دشمن است

 

 

شرق مازندران: حجت الاسلام میراحمدی امام جمعه گلوگاه در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به ترویج بی حجابی در جامعه گفت: متاسفانه وضعیت حجاب نسبت به ابتدای انقلاب مناسب نیست و علت اصلی آن بی تفاوتی برخی افراد نسبت به این هنجارشکنی است.

 

وی عامل مهم بی حجابی برخی زنان و دختران را شکستن قبح آن توسط دشمنان ایران اسلامی دانست و افزود این شگرد دشمن است که برای ترویج این مسئله ابتدا قباحت آنرا می شکند.

 

میراحمدی در ادامه گفت: طبیعت جنس زن اینست که تمایل به توجه دارد و اگر مردان به همسران و دختران خود در چارچوب خانواده توجه بیشتری داشته باشند مطمئنا نیاز به قلبها و چشم های آلوده در جامعه نخواهند داشت و برای این امر غریزی در اسلام نیز چاره اندیشی شده است, آنجائیکه پیامبر(ص) در اوج جایگاه اجتماعی و اسلامی بود خم می شد و به دستان دخترش بوسه می زد و این نشان از توجه ایشان به جایگاه زن و دختر در اسلام داشت.

 

امام جمعه شرقی ترین شهرستان مازندران با اشاره به توجهی برخی مردان نسبت به حجاب زنان و دخترانشان, سرخوردگی زن در محیط خانواده و همینطور آموزش غلط از دوران کودکی را از دیگر عوامل رشد پدیده بی حجابی در جامعه اسلامی دانست.

 

دکتر میراحمدی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه گلوگاه, آمریکا را غیرقابل اعتماد خواند و افزود هیچ کشوری از اعتماد به این کشور سود نبرده است . وی افزود در ماجرای سرنگونی هواپیمای مسافری ایران, در حمله هسته ای به شهرهای ژاپن, در قراردادهایی که با کشور لیبی داشت و در تهاجم به افغانستان و عراق , آمریکا نشان داد که قابل اعتماد نیست و ما به هیچ وجه درباره مسائل موشکی با این کشور مذاکره نخواهیم کرد.

 

خطیب جمعه گلوگاه با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار, خبرنگاران را اقشار زحمت کش جامعه دانستند و افزودند خبرنگار در سرما و گرما به دنبال تهیه خبر و گزارش است اما برخی از آنها حتی بیمه هم ندارند. وی با گلایه نسبت به پوشش ضعیف اخبار شهرستان گلوگاه از سوی برخی رسانه ها از جامعه خبری درخواست کرد توجه مناسب تری به این شهرستان داشته باشند.

 

لازم به ذکر است به مناسبت روز خبرنگار, محمد مبرا سردبیر شرق پرس به نمایندگی از همه اعضای پرتلاش این رسانه در نمازجمعه این هفته گلوگاه مورد تقدیر امام جمعه محترم قرار گرفت.

 

تقدیر از محمد مبرا سردبیر شرق پرس توسط امام جمعه گلوگاه

 

تقدیر از محمد مبرا سردبیر شرق پرس توسط امام جمعه گلوگاه