حجت الاسلام علیخانی با اشاره به اينكه توافق هسته اي مورد تاييد رهبري است، خاطر نشان كرد: عده‌اي پيش بيني مي‌كردند كه برجام در مجلس و يا در شوراي نگهبان رد خواهد شد اما بعد از تصويب و تاييد، مدام تفسير و تحليل مي كنند و عليه آن مي‌نويسند.

ghodrat-alikhaniii

 

 

شرق پرس: حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: تعجب می‌کنم عده‌ای که خود را مسوول می‌دانند، هنوز نتوانسته اند از نظر سیاسی درک کنند که پذیرش توافق تصمیم حکومت بوده است و ساز مخالف می‌زنند و در تریبون‌ها و روزنامه هایشان مخالفت می‌کنند.

 

 

 

نواندیش نوشت: علیخانی توافق هسته ای را مقدمه زمینه‌ ایجاد اشتغال و رونق کشاورزی و صنعت دانست و افزود: بزرگ‌ترین خدمت دولت البته با هدایت و حمایت رهبری، انجام توافق هسته ای بوده است، اما این امر به معنای این نیست که راه آمریکا به کشور باز شده باشد و البته رهبری هم بارها به آن اشاره کرده اند.

 

نماینده مجلس ششم شورای اسلامی با اشاره به اینکه توافق هسته ای مورد تایید رهبری است، خاطر نشان کرد: عده‌ای پیش بینی می‌کردند که برجام در مجلس و یا در شورای نگهبان رد خواهد شد اما بعد از تصویب و تایید، مدام تفسیر و تحلیل می کنند و علیه آن می‌نویسند.