قادری نائب رئیس هیأت کشتی مازندران گفت: جام کشتی بین المللی شهید هاشمی‌نژاد با حضور چهار تیم خارجی و 18 تیم داخلی در بهشهر برگزار می شود.

صدای پای کُشتی از شرق مازندران

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری چهادرهمین دوره این مسابقات اظهار کرد: چهار تیم خارجی و ۱۸ تیم داخلی در مسابقات کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر قطعی شده است.

 

وی با بیان اینکه این مسابقات چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم‌های ارمنستان، داغستان روسیه، گرجستان و آرژانتین به‌عنوان چهار تیم خارجی این مسابقات هستند.

 

نائب رئیس هیأت کشتی مازندران در ادامه از برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه فردا بعد از ظهر و اختتامیه نیز عصر روز پنج‌شنبه با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

 

قادری با اشاره به اینکه برای میزبانی شایسته این مسابقات همه چیز مهیا است، گفت: تمام سعی و تلاش مسؤولان برگزاری سطح بالای این رقابت‌ها و بدون نقص است.

 

وی همچنین با اشاره به حضور رئیس فدراسیون در مجمع سالانه هیأت کشتی مازندران، افزود: رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی برای برگزاری مجمع سالانه هیأت کشتی مازندران و هم برای تماشای این مسابقات صبح روز پنج‌شنبه در بهشهر حضور می‌یابند.

 

نائب رئیس هیأت کشتی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: مراسم اهدای کاپ قهرمانی و مدال به نفرات و تیم‌ها برتر این دوره از رقابت‌ها با حضور خادم رئیس فدراسیون کشتی و حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

 

چهاردهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام هاشمی‌نژاد ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه در بهشهر برگزار می‌شود.