فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین افزود: با توجه به اینکه متهم از مجرمان سابقه‌دار بود دختر جوان را به طرز فجیعی مجروح کرده بود به دستور مقام قضایی امروز درسطح شهر گردانده شد...

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری متهم و ضارب دختر ۱۷ساله اسفراینی و گرداندن وی درسطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: متهم (خ -س ) یکی از متهمان سابقه‌دار شهرستان اسفراین است.

وی افزود : متهم در ۱۵ مهر ماه سال جاری دختر ۱۷ساله ای را درسطح شهر و در ملا عام با ضربات متعدد چاقو مورد ضرب از ناحیه سر و صورت و دیگر اعضای بدن قرار می‌دهد و به محض اطلاع از ورود ماموران انتظامی از محل متواری می‌شود.

مهری با بیان اینکه بلافاصله مصدوم به جهت وخامت حالش به بیمارستان منتقل شد، عنوان کرد : متهم پس از ارتکاب جرم متواری شده بود و طی هماهنگی با مقام قضایی ماموران اداره عملیات ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را شروع کرده و مشخص شد متهم دریکی از استان‌های همجوار مخفی شده است.

مهری درخصوص نحوه دستگیری متهم، خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی پس از اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهم را روز گذشته دستگیر و به این شهرستان منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین افزود: با توجه به اینکه متهم از مجرمان سابقه‌دار بود دختر جوان را به طرز فجیعی مجروح کرده بود به دستور مقام قضایی امروز درسطح شهر گردانده شد.

این مقام انتظامی در خصوص وضعیت جسمانی دختر جوان اسفراینی گفت : با توجه به شدت جراحات و وخیم بودن احوالش امروز به مراکز درمانی مشهد منتقل شد.

مهری یادآور شد: در زمان گرداندن متهم در سطح شهر، مردم خواهان برخورد قاطع دستگاه قضایی با مجرم بودند و از دستگیری متهم سابقه‌دار از پلیس تقدیر کردند.