علی رغم اینکه صدای تغییرات در سطح مسئولان ارشد استان مازندران شنیده می شود اما ربیع فلاح از مدیرانش خواست برای دوره 4 ساله بعدی برنامه های خود را ارائه دهند...

ربیع فلاح : ضرب الاجل استاندار به مدیران برای ارائه برنامه ها !

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) در حالیکه تمامی گمانه زنی ها از رفتن ربیع فلاح جلودار از استانداری مازندران خبر می دهند اما وی در جلسه شورای اداری استان مازندران با اشاره به اینکه تا پایان شهریورماه به مدیران برای ارائه برنامه فرصت دادم و تا پایان این هفته برای این برنامه منتظرمی مانم، افزود: پس از این زمان، درباره مدیرانی که برنامه ندارند تصمیم گیری می کنیم.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها از شایعه سازی اجتناب کنند تا استان در آرامش به فعالیت بپردازد، تصریح کرد: مدیران باید با روحیه جهادی و انقلابی فعالیت کنند و به شایعات توجه نکنند.

 

ربیع فلاح در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه از بانک ها انتظار می رود فرصت های سرمایه گذاری را فراهم کنند، گفت: باید در حوزه فناوری اطلاعات چهار هزار اشتغال ایجاد شده باشد که تاکنون محقق نشده است و از وزیر ارتباطات در این زمینه درخواست کردم به تعهدات خود عمل کند.

 

 

لازم به ذکر است, جلسات همه گروههای سیاست گذار استانی برای معرفی استاندار به دولت, در حال برگزاری است اما ظاهراً پیشنهادی مبنی بر ابقای استاندار دولت یازدهم در هیچکدام از جلسات دیده نمی شود.