مربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مهدی طارمی برای بازی فردا به شیوه‌ سیاستمدارانه‌ای گفت: طارمی در رقابت برای حضور در بازی است اینکه بازی می‌کند یا نه را بعد از تمرین امروز مشخص می کنیم.

taremi54

 

 

 

شرق پرس: خیلی ها حرف سرمربی کروات پرسپولیس مبنی بر انضباطی بودن غیبت طارمی در بازی مقابل ملوان را قبول نمی کردند و این تصمیم را به ترس از ریسک سه کارته شدن مهاجم اول لیگ پانزدهم برای دربی ربط می دادند اما پاسخ سرد و مردد برانکو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دربی نشان داد که دلخوری سرمربی پرسپولیس جدی است.

 

 

برانکو در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مهدی طارمی برای بازی فردا به شیوه‌ سیاستمدارانه‌ای گفت: طارمی در رقابت برای حضور در بازی است(!) اینکه بازی می‌کند یا نه را بعد از تمرین امروز مشخص می کنیم.

 

 نتیجه خوب قرمزها در بازی مقابل ملوان که با نمایش درخشان علیپور و بنسون همراه بود، این شائبه را جدی تر کرده است هرچند ایوانکوویچ بعد از آن بازی به طور قطعی گفته بود که طارمی مقابل استقلال فیکس خواهد بود.

 

 برانکو درپاسخ به این سوال که بهتر نیست فردا بن‌سون نیمکت‌نشین شود؟ گفت: من به عنوان مربی آن کسی که بهتر است را در نظر می گیرم. علیپور، عالیشاه، طارمی و بن سون کیفیت خاص خودشان را دارند. می دانیم این بازیکنان کیفیتی دارند که در هرلحظه از بازی می توانند به تیم کمک کنند. اگر بخواهیم بگوییم کدام مربی بازیکنان بومی بیشتری بازی داده ، خودم را می گویم. در ضمن هنوز ترکیب خط حمله ما مشخص نشده است./تابناک