شهردار خلیل شهر در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: با بهره برداری از خیابان آیت الله رحمانی که از خیابان های اصلی این شهر است رفت و آمد ساکنان ده محله این شهر تسهیل می شود.

khalilshahr.dolat

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس همزمان با ادامه بهره برداری از پروژه های شهرستان بهشهر پروژه بهره برداری از طرح ساماندهی خیابان آیت الله رحمانی یکی از خیابانهای اصلی خلیل شهر با حضور نورزاد فرماندار شهرستان، مسئولان شهری، رحمانی شهردار این شهر و اعضای شورای اسلامی انجام شد.

 

 

خبرنگار ما  که در این مراسم حضور داشت با عبدالجواد رحمانی خلیلی شهردار این شهر به گفتگو پرداخت.

 

شهردار خلیل شهر که در ساعات اولیه صبح در ابتدای خیابان آیت الله رحمانی منتظر مدعوین مراسم بود با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این هفته گفت: با بهره برداری از خیابان آیت الله رحمانی که از خیابان های اصلی این شهر است رفت و آمد ساکنان ده محله این شهر تسهیل می شود.

 

 

مهندس رحمانی افتتاح این طرح را از آرزوهای شهروندان خلیل شهر عنوان کرد و ادامه داد: با تو جه به اهمیت این موضوع و تصادفات نگران کننده ای که در این مسیر برای شهروندان خلیل شهری اتفاق می افتاد و منجر به خسارات جانی و مالی می شد شهرداری و شورای شهر بر آن شد که از تجمیع اعتبارات محلات و استفاده از اعتبارات سال ۹۳ این پروژه را انجام دهد.

 

 

وی یاد آور شد: توانستیم در سال ۹۴ از اعتبارات سال ۹۳ به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان استفاده کنیم که ۲۶۲ میلیون آن را از منابع داخلی و ۴۳۸ میلیون دیگر را هم از منابع استانی تامین کردیم.

 

 

شهردار خلیل شهر به مختصات این پروژه پرداخت و تصریح کرد: در این پروژه ۲۸ هزار متر مربع در طول ۲۲۰۰متر آسفالت شد که امیدواریم این خدمت بتواند بخشی از مشکلات رفت و آمد مردم خلیل شهر را مرتفع کند.

 

 

رحمانی تاکید کرد:با آسفالت ، زیر سازی و خط کشی بخشی از این پروژه به پایان رسیده اما احداث جداول برای هدایت آبهای سطحی و احداث پیاده رو در دستور کار قرار دارد که امیدواریم اعتبارات مناسبی برای ایجاد آن در نظر گرفته شود.

 

 

در ادامه این مراسم نورزاد فرماندار بهشهر با ابراز خرسندی از فعالیتهای عمرانی شهرداری و شورای شهر خلیل شهر گفت:خلیل شهر جزو شهرهای استان مازندران است که نسبت به موقعیت جمعیتی خود پیشرفت مناسبی را در زمینه های عمرانی در سالهای اخیر داشته است.

 

 

نورزاد از تلاش مهندس رحمانی شهردار خلیل شهر و شورای اسلامی این شهر تشکر کرد و خاطر نشان ساخت: در جهت توسعه خدمات دهی به شهروندان خلیل شهری فعالیتهای خوبی را انجام دادید که امیدواریم این روند با افتتاح و بهره برداری از خیابان آیت الله رحمانی تداوم داشته باشد و مردم از این خدمات بهره مند شوند. و ما هم برای تخصیص اعتبارات برای تکمیل این پروژه همکاری لازم را انجام خواهیم داد.