رسولی جویباری, امام خمینی (ره) را یک شخصیت منحصر به فرد توصیف کرد و افزود : ظرفیت گنجایش لازم برای شناخت شخصیت ایشان وجود ندارد.   به گزارش شرق پرس, حجت الاسلام  سید مجتبی رسولی در آیین گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در سورک افزود : امام خمینی (ره) با درایت و تدبیر […]

 

رسولی جویباری امام جمعه سورک میاندرود

 

رسولی جویباری, امام خمینی (ره) را یک شخصیت منحصر به فرد توصیف کرد و افزود : ظرفیت گنجایش لازم برای شناخت شخصیت ایشان وجود ندارد.

 

به گزارش شرق پرس, حجت الاسلام  سید مجتبی رسولی در آیین گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در سورک افزود : امام خمینی (ره) با درایت و تدبیر خود فرهنگ اصیل ناب محمدی را در جهان احیا کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی ۱۵ الی ۱۷ سال خودش را به رنج انداخت تا شرایط را برای این انقلاب فراهم سازد ، ادامه داد : ایشان حکومت الهی، دینی و اسلامی را تشکیل داد و به تکلیف خود به درستی عمل کرد.

رسولی با بیان اینکه اینکه امام خمینی شعار وحدت و همدلی را مطرح کردند ، گفت : امروزه با به وجود آمدن تفکرات و اندیشه های مختلف این وحدت و همدلی بیشتر احساس می شود.

امام جمعه میاندرود امام خمینی (ره) را یک شخصیت منحصر به فرد توصیف کرد و افزود : ظرفیت گنجایش لازم برای شناخت شخصیت ایشان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امام خمینی ارزش های ناب دینی را احیا کردند ، افزود : تفکر امام خمینی تحولی بزرگ در کشور ایجاد کرد.

به گزارش ایرنا, رسولی انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب پس از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی را گامی بسیار مهم و ارزنده در ادامه ثبات نظام عنوان کرد و ادامه داد: ایشان فضائلی همچون امام خمینی دارند.

 

/انتهای خبر