عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: شنیده‌های ما مبتنی بر اطلاعاتی است که برخی از اسرای آزاد شده از زندان‌های لبنان و فلسطین مطرح کرده‌اند مبنی بر اینکه دیپلمات های ربوده شده به خصوص سردار متوسلیان در زندان رژیم صهیونیستی است
 
شرق پرس: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق اطلاعاتی که از برخی اسرای آزاد شده از زندان های لبنان و فلسطین به دست آمده، دیپلمات های ایرانی زنده هستند.
 
ولی الله نانواکناری در گفت و گو با ایسنا در واکنش به اخبار منتشر شده درباره زنده بودن دیپلمات های ربوده شده در لبنان گفت: شنیده ها حاکی از این است که این دیپلمات های ایرانی زنده هستند و باید وزارت خارجه این موضوع را پیگیری کند.
 
وی ادامه داد: شنیده‌های ما مبتنی بر اطلاعاتی است که برخی از اسرای آزاد شده از زندان‌های لبنان و فلسطین مطرح کرده‌اند مبنی بر اینکه دیپلمات های ربوده شده به خصوص سردار متوسلیان در زندان رژیم صهیونیستی است که البته باید صحت و سقم این موضوع نیز مشخص شود.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی باید از طریق نهادهای بین المللی این موضوع را پیگیری کند و حتی اگر لازم باشد تبادلاتی بین زندانیان ایرانی با چهار دیپلمات ربوده شده انجام شود. قطعا داشتن دیپلماسی قوی یک لازمه برای فراهم شدن زمینه آزادی این دیپلمات ها است.