ربیع فلاح در بازدید از مناطق محروم شرق مازندران گفت : از بیش از 170 پروژه در دست اقدام در شهرستان بهشهر 81 پروژه در هزارجریب است که با اتحاد و هماهنگی از تمام ظرفیت ها استفاده می شود ...

 

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) استاندار مازندران روز گذشته برای بازدید و بررسی مسایل و مشکلات منطقه هزارجریب بهشهر به آن منطقه رفت و علاوه بر بازدید از طرح های مختلف ، با تعدادی از خانواده های شهدا هم دیدار کرد.

 ربیع فلاح در پایان این سفر یک روزه که همزمان با غروب آفتاب پایان یافت ، گفت : اکنون در هزارجریب از رونق و شکوفایی خاصی برخورداریم و گازرسانی ، آبرسانی، جاده سازی و رونق معیشت مردم و کارهای اقتصادی مناسبی انجام شده است .

وی گفت : با توجه به اینکه یکی از سیاست های مهم نظام ، فقرزدایی و محرومیت زدایی است با توجه به منویات رهبری در شرایط کنونی تلاش داریم تا برنامه ها دنبال شود.

 

ربیع فلاح استاندار مازندران: عقب ماندگی های تاریخی شرق مازندران برطرف می شود

 

استاندار مازندران افزود : از بیش از ۱۷۰ پروژه در دست اقدام در شهرستان بهشهر ۸۱ پروژه در هزارجریب است که با اتحاد و هماهنگی از تمام ظرفیت ها استفاده می شود تا با اجرای آنها و شکوفا شدن استعدادها و ظرفیت های مختلف ، عقب ماندگی های تاریخی را برطرف کنیم.

فلاح گفت : تبدیل اراضی شیبدار به باغات و گیاهان دارویی، زعفران و فعالیت های جنبی کار مهمی است که با همکاری جهاد کشاورزی در این منطقه در حال اجراست .

وی با اشاره به کارهای انجام شده در منطقه هزارجریب و سازندگی و رشد گردشگری ، افزود : مننطقه هزارجریب هم مانند کلاردشت نگین گردشگری مازندران خواهد شد ، ولی فرهنگ و مدنیت استان مازندران در کلاردشت پیاده نمی شود و باید در منطقه هزارجریب تلاش شود و مدیریت شود تا منطقه گردشگری با هویت دینی و محلی شکل بگیرد و برای کشور و جهان منطقه گردشگری مناسب باشد.

فرماندار بهشهر هم با اشاره به اینکه دهستان ‘ عشرستاق ‘ هزارجریب بهشهر به کارگاه سازندگی تبدیل شده است ، گفت : احداث مجتمع آبرسانی در منطقه عشرستاق از نیازهای مهم مردم منطقه بود که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این بخش اختصاص یافت و مقرر شد کار احداث آن با توان بیشتری انجام شود.

سید خالق سجادی افزود : افزایش تعداد دهیاری ها از سه مورد به ۱۰ دهیاری بیانگر توجه دولت یازدهم به این بخش و توسعه و سازندگی است که تلاش داریم با همت بیشتر مردم در این بخش شاهد رشد و توسعه بیشتر در راه، آبرسانی، ورزش و بهداشت و درمان و دیگر زمینه ها باشیم.

 

 

 

 

ایرنا