قدرت‌الله علیخانی درواتکنش به اظهارات آقاتهرانی هرگونه برخورد و آشنایی نزدیک با آیت‌الله مصباح یزدی را تکذیب کرد و گفت‌: اینکه گفته شده من زیر عمامه آقای مصباح زدم کذب است

 

 

شرق پرس: حجت الاسلام قدرت الله علیخانی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در مورد ادعای حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در مصاحبه با نشریه رمز عبور مبنی بر اینکه علیخانی زیر عمامه آیت‌الله مصباح یزدی زده است، گفت: چنین حادثه‌ای را تکذیب می‌کنم و بعید هم می‌دانم که آقای آقاتهرانی چنین سخنی را بر زبان آورده باشند. این مسئله از ریشه دروغ است و حتی خود آیت الله مصباح هم این موضوع را تائید نخواهد کرد. آن آقاتهرانی که من در مجلس هشتم با وی همکار بودم و می شناسم این دروغ‌ها را نمی‌گوید.

 

این نماینده سابق مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون با آیت‌الله مصباح یزدی برخوردی داشته اید؟، گفت: من اصلا برخورد و یا آشنایی نزدیکی با آیت‌الله مصباح یزدی ندارم و تاکنون در هیچ یک از جلسات ایشان در قم هم حضور نداشته‌ام.

 

علیخانی با تاکید براینکه از منتشرکنندگان این خبر کذب شکایت خواهد کرد، گفت: متاسفانه برخی در آستانه انتخابات برای تخریب دست به هر اقدامی می‌زنند. به هیچ وجه چنین برخوردی وجود نداشته و از دید من آقا تهرانی هیچ گاه دروغی به این بزرگی بر زبان نمی‌آورد.

 

حجت‌آلاسلام آقا تهرانی در بخشی از گفت‌وگوی خود با نشریه رمز عبور گفته بود: «آقای بهجت می‌فرمودند مواظب آقای مصباح باشید. این‌طور که صحبت می‌کند بلایی به سرش نیاید. همیشه یک عده از بچه‌ها با ایشان‌همراه می‌شدند. می‌آمدند و جلسات را به هم می‌ریختند، مثل خاتمی. شیخ قدرت علیخانی، زد زیر عمامه حاج‌آقا! همین‌ها.»