در نامه استعفای حسین علیزاده از خانه موسیقی آمده است: بنا بر تجربه‌ای که طی سه سال گذشته در شورای عالی خانه موسیقی داشته‌ام، روحیات و اصول فکری خود را در راستای آن ندیده، لذا بدون آن که کتبا استعفایی تقدیم کنم، بدون جنجال از آن کناره‌گیری کرده‌ام

حسین علیزاده استعفا داد

 

 

 
 
شرق پرس: حسین علیزاده با انتشار یک نامه‌ی رسمی، از سمت دبیری شورای عالی خانه موسیقی استعفا کرد.
 
 
در نامه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است:
 
 
 
«شورای محترم عالی خانه موسیقی
 
 
 
با سلام
 
بنا بر تجربه‌ای که طی سه سال گذشته در شورای عالی خانه موسیقی داشته‌ام، روحیات و اصول فکری خود را در راستای آن ندیده، لذا بدون آن که کتبا استعفایی تقدیم کنم، بدون جنجال از آن کناره‌گیری کرده‌ام. با کمی دقت به بیانه‌ی رسمی شورای عالی خانه موسیقی، به روشنی می‌توان دریافت که اعضای شورا در جریان تمام امور خانه نیستند.
 
 
 
نمونه‌ی آن عدم اطلاع مسؤولان خانه موسیقی از غیبت این جانب است که پس از گذشت حدود ۱۸ ماه همان‌طور که در بیانیه درج شده (خرداد ۹۳ آخرین جلسه شورا) آن را در وب‌سایت رسمی خانه اعلان داشته‌اند.
 
 
اینجانب با ارادت و علاقه‌ای که نسبت به اعضای شورای عالی خانه موسیقی دارم، اشارات مختصری را به شرایط مربوطه بیان می‌کنم:
 
 
*نقش شورای عالی خانه موسیقی در خانه موسیقی چیست؟
 
 
*آیا شورایی که در ۱۸ ماه گذشته یک یا دو نوبت تشکیل جلسه داده (البته بدون حضور این جانب) می‌تواند شورای موثری در حل موضوعات، بخصوص این دوره خانه موسیقی باشد؟
 
 
 
*آیا شورا، شورایی تشریفاتی نیست که فقط در شرایط بحران با تلاش هیئت مدیره تشکیل جلسه داده تا سپری مناسب برای مشکلات خانه باشد؟
 
 
 
*آیا رئیس و اعضای شورا در مسائل ریز و درشت موسیقی کشور و خانه موسیقی به‌طور بی‌طرفانه قرار می‌گیرند، تا حضوری موثر برای راه حل موضوعات داشته باشند؟
 
 
 
اگر اهمیت موضوع برای شما عزیزان بستگی به استعفای کتبی اینجانب از خانه خود را دارد، اینجانب حسین علیزاده، عضو و دبیر شورای عالی خانه موسیقی، استعفای رسمی و کتبی خود را اعلان داشته و آرزوی موفقیت برای شما عزیزان، در راه اعتلای موسیقی کشور را دارم.
 
 
با احترام
 
حسین علیزاده
 
شانزدهم دی‌ماه هزار و سیصد و نود و چهار»