شاعری در جلسه پیگیری وضعیت راه‌های شرق استان از افتتاح محور نکا به دریا در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: راه دستیابی محور بهشهر به بندر‌امیرآباد تا دهه فجر آماده بهره‌برداری است.

علی محمد شاعری : محور بهشهر به امیرآباد دهه فجر به بهره برداری می رسد / با تفکر جهادی مطالبات مردم را پیگیری می کنم

 

شرق مازندران : علی‌محمد شاعری نماینده شهرستانهای شرقی در مجلس شورای اسلامی در جلسه پیگیری وضعیت راه‌های شرق استان که با حضور فرماندار شهرستان‌های نکا و بهشهر و مدیر‌کل راه و شهرسازی مازندران در فرمانداری نکا برگزار شد، اظهار کرد: زیربنای بخش صنعتی، کشاورزی و گردشگری، توسعه حمل و نقل جاده‌ای است.

به گزارش فارس وی در این جلسه گفت: هرچه توسعه صنعتی، گردشگری و کشاورزی در استان توسعه یابد و استاندارد‌سازی آن بیشتر باشد توسعه استان پایدار‌تر خواهد بود که این امر از اولویت‌های اصلی بنده در طول مدت کاری است.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاخص آسفالت راه‌های روستایی در شرق مازندران نسبت به میانگین استانی پایین‌تر است، ادامه داد: نقشه‌راه برای آسفالت راه‌های روستایی در شرق استان آماده است و زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها و اولویت‌های اصلی برای اجرای این امر مشخص شده است و تنها نیازمند تلاش اداره کل راه و شهر‌سازی هستیم.

شاعری از افتتاح محور نکا به دریا در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: راه دستیابی محور بهشهر به بندر‌امیرآباد تا دهه فجر آماده بهره‌برداری است.

وی اضافه کرد: برای دستیابی محور بهشهر به بندر امیرآباد که ۲۲ کیلومتر است در ۱۵ کیلومتر آن پیمانکار مشغول کار است و هفت کیلومتر باقی‌مانده منتظر تعیین پیمانکار است که تا پایان شهریور‌ماه با برگزاری مناقصه فعالیت اجرا آغاز می‌شود.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هماهنگی با سازمان بنادر و راه و شهرسازی برای محور رستم‌کلا به بندر امیرآباد انجام شد و از سازمان بنادر تامین اعتبار شد که امیدواریم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

شاعری خواستار اتمام آسفالت محور گلوگاه به دامغان شد و ادامه داد: زیرگذر و رو‌گذر ورودی شهرستان نکا تا هفته دفاع مقدس آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه قانون‌گذاری، نظارت و پیگیری مطالبات مردم از وظایف اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، گفت: با تفکرات جهادی مطالبات مردم پیگیری می‌شود.