نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: محور گلوگاه به دامغان 75 کیلومتر بوده که عملیات اجرایی احداث 11 کیلومتر آن در دست اجراست.

عملیات اجرایی 11 کیلومتر از جاده گلوگاه به دامعان در دست اجرا است

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، حیدر نوروزی در بازدید از عملیات احداث محور گلوگاه ـ دامغان، اظهار کرد: این اداره‎کل علاوه بر حفظ و نگهداری از راه‌های زیرپوشش، اقدامات گسترده‌ای را در جهت احداث و ارتقای راه‌های ارتباطی مازندران در دست اجرا دارد.

 

 

وی به عملیات محور گلوگاه ـ دامغان اشاره کرد و افزود: این محور به طول ۷۵ کیلومتر بوده که عملیات اجرایی احداث ۱۱ کیلومتر آن در دست اجراست که از این مقدار دو کیلومتر نیز آسفالت شده است.

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره عملیات راهسازی در استان، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی از قبل تعیین‌شده در سال‌جاری عملیات اجرایی ساخت ۵۰ کیلومتر دیگر نیز اجرایی شود.

 

 

این مسؤول تصریح کرد: راه‌های اصلی دوآب ـ خطیرکوه، اسلام‌آباد ـ گهرباران، نوشهر ـ کجور، گلوگاه ـ دامغان ـ نیالا، تنکابن ـ قزوین ـ الموت و … از جمله محورهایی هستند که در دست احداث هستند.

 

 

نوروزی خاطرنشان کرد: با عنایت به موارد یاد شده و جایگاه خاص محورهای ارتباطی استان لازم است تا ضمن توجه ویژه به این محورها، در زمینه اختصاص اعتبار با نگاه ملی سهم بیشتری برای سرعت بخشیدن به فعالیت‌های راهسازی لحاظ شود.