پس از کش و قوس های فراوان و اعتراض ها به تخلفات در انتخابات شورای شهر ساری, نهایتاً فرمانداری ساری اسامی منتخبان را اعلام کرد و از معترضان درخواست کرد شکایات خود ظرف مدت 2 روز به هیات اجرایی تسلیم نمایند.

فرمانداری ساری بالاخره اسامی منتخبان شورای شهر ساری را اعلام کرد

 

 

به گزارش شرق پرس انتخابات شورای شهر ساری در روز جمعه درگیر برخی از تخلفات انتخاباتی بود که گفته می‌شود خرید رای از سوی برخی از نامزدهایی که احراز صلاحیت نشده بودند و به نوعی دقیقه نودی بودند و وارد عرصه انتخابات شدند.

 

 برخی اخبار غیررسمی منتشر شده در فضای مجازی حاکی از این بود که همین افرادی که گفته شد مرتکب تخلف انتخاباتی شدند و رای مردم را به نفع خود خریدند  این بار هم موفق شدند به کرسی شورای شهر ساری دست یابند.

 

اخبار غیررسمی منتشر شده سبب شد تا شکایت  بیش از ۵۰ نامزد شورای شهر  ساری شب گذشته در مقابل فرمانداری مرکز مازندران به صورت تجمع صورت گیرد و نامه‌ای هم به هیات نظارت بر انتخابات  از سوی نامزدهای معترض ارائه داده شد مبنی بر اینکه هر کاندیداهایی باید به حق خود برسد حتی اگر به ابطال انتخابات منتج شود.

 

پس از این حاشیه ها سرانجام فرمانداری ساری در اطلاعیه ای، منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر ساری مرکز مازندران را اعلام کرد.

 

 بر اساس اطلاعیه فرمانداری ساری:

 

قاسم قاسمی با ۴۲ هزار و ۷۸۰ رای

 

عباس نجاریان ساروی با ۳۴ هزار و ۷۶۶ رای

 

سید مسعود مدینه با ۲۸ هزار و ۱۸۲ رای

 

فرامرز نقیبی علمداردهی با ۲۴ هزار و ۹۰ رای

 

سید علی آقامیری با ۲۲ هزار و ۹۳۵ رای

 

اسفندیار عشوری با ۲۰ هزار و ۳۳۶ رای

 

کوروش یوسفی با ۲۰ هزار و ۳۳ رای

 

علیجان شمشیربند با ۱۹ هزار و ۹۹۰ رای

 

علی اکبر زلیکانی با ۱۹ هزار و ۷۰۰ رای

 

 

به عنوان ۹ منتخب شورای اسلامی شهر ساری در دوره پنجم انتخاب شدند

 

و

 

 فیض الله نفجم، جمال باقری، پرویز شعبانی، سید محمد جعفری، سبحان بخشی موسی کلایی و فرزاد گوهرهی

 

بعنوان اعضای علی البدل شورای پنجم شهر ساری انتخاب شدند.

 

ایـنک در اجرای ماده ۵۲ قانـون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر ، از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیئت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی است.

 

شـکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود کـه مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر ، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد.