قادری در جلسه شورای اداری میاندورود گفت: شعار استکبارستیزی شعار همیشگی ما بوده و باید همه تلاش کنیم راه امام و شهدا را ادامه دهیم و پاسدار خوبی برای خون شهدا باشیم.

فرماندار میاندورود: شعار استکبار ستیزی شعار همیشگی ما بوده است

 

 

به گزارش شرق پرس ارسطو قادری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود اظهار داشت: آنچه مورد توجه همه مردم و جامعه بوده، ایجاد امنیت و آرامش بوده که خوشبختانه دستگاه قضا اقدامات خوب و مناسبی این زمینه داشته است.

 

وی افزود: ۱۳ آبان یادآور حوادث مهم برای ما بوده که تبعید حضرت امام خمینی (ره) و تسخیر لانه جاسوسی که توسط دانشجویان پیرو خط امام صورت گرفت که این اقدام نه تها نجات مردم ایران  بلکه نجات همه  انسان‌ها و بشریت شد.

 

قادری گفت: شعار استکبارستیزی شعار همیشگی ما بوده و باید همه تلاش کنیم راه امام و شهدا را ادامه دهیم و پاسدار خوبی برای خون شهدا باشیم.

 

وی  بیان داشت: خوشبختانه در این شهرستان سعی شد با همدلی و وحدت میان دستگاه‌های دولتی و دستگاه قضا و تعامل میان همه مدیران فضای آرامی برای مردم ایجاد کنیم.

 

فرماندار میاندورود گفت: مازندران استانی بارانی بوده  که بیشتر سطح و معابر استان با بارش باران دچار آب‌گرفتگی شده و این امرموجب نگرانی مردم می‌شود که مدیریت درست و مناسب این موضوع ۱۵۰ کیلومتر انهار و رودخانه‌های این شهرستان لایروبی شد تا از فاجعه سنگین  استانی و حتی کشوری جلوگیری شود.

 

به گزارش تسنیم, وی به کمبود فضای دادگستری این شهرستان  اشاره  کرد و گفت: باید فضای فیزیکی و تجهیزات دادگستری این  شهرستان افزایش یابد  تا مردم و نیروهای قضایی با آرامش کاملی به وظایف خود انجام دهند.